Vi över 30 som längtar efter första barnet
Jadu Essalady.. vad skulle jag göra då... bra fråga. Men tror verkligen tant röd kommer imorrn eller i natt.
Annars så behåller jag det. Har letat en massa info på nätet och tydligen är det ganska nytt att det är en förbjuden medicin i början av en graviditet.. risken för hjärt-kärlsjukdomar är 4 % istället för 1.. och läkare rekommenderar inte att avbryta grav.. Av det jag hittat då, vill säga.
Men tror inte den frågeställnignen kommer att komma upp. Jag menar, jag hade pos utslag på ÄL 1-3, så det kan ju va att ägget släppte senare än beräknat helt enkelt. och då lär ju även mensen bli uppskjuten lika länge, antar jag?!?!?
Astro: det verkar som om de flesta läkare/Bm etc avråder från ägglossningstest.. hmmm, det kanske mest är nåt som är väääldigt utbrett på FL, inte vet jag... Själv är jag nog fast vid det för ett par månader, men håller på o funderar på att börja ta det lite mer coolt.. men det försöker jag nog mest lura mig själv med
Men tempmetoden kommer jag definitivt prova, bara för att se att ägglossning verkligen ägt rum...