Marsflickan80 skrev 2011-04-28 22:10:41 följande:
Hehe, kan tänka mig det! Även fast man går och hoppas så är det nog en schock när det väl händer!
EGO: Jag har en liten barnslig fråga. Varje gång min man har kommit inne i mig känns det som om en flod rinner ut ur mig igen. Hur fanken skall jag kunna bli gravid om allt rinner ut?

Nån som vet om mängden spermier kan ha betydelse vid befruktningen?
Känner oxå igen det där att allt rinner ut och har funderat en del på det. Jag tycker mig dock märka en skillnad på hur mkt som rinner ut vid ÄL och när man inte har ÄL. Att mindre rinner ut vid ÄL, kanske är det ens egen äggvita som "håller kvar" det?

Kattflickan skrev 2011-04-28 22:17:31 följande:
Marsflickan: Det är mest det att jag är orolig över att bli besviken i onödan om jag testar för tidigt. Jag har ju över 20 gravtest som ligger och väntar. Jag hade tänkt köpa 5 på testlagret, men det var ju inte så mycket dyrare att köpa 20. Efteråt var jag fundersam över hur jag resonerat
Millan
Borde gjort som du Millan och köpt lite gravtest, men har nog vart lite skrockfull och inte vågat ha sådana test hemma...men som sagt nu borde jag kanske haft det...blir kanske en vända till apoteket imorrn.