• NICU

Vi över 30 som längtar efter första barnet

DubbelAA skrev 2012-01-20 18:15:18 följande:
    Jo jag har också fått meddelandet o har bytt lösen men jag vet inte hur jag ska göra med användarnamnet. Hur gör ni?
    Jag fick mail 1,5 timmar efter att jag frågade vart det stod ;) Men nu ser jag ett mail ;)

Jag kommer ha kvar samma nick, har inte skrivit något dumt på FL så jag står för den jag är :)
  • NICU

Stor kram Pingla! Man får vara bitter och man får vara arg! Det är en tung resa vi går igenom!! Hjärta

• NICU

Tredje gången gillt?! Femtonde försöket... Det känns bra den här gången. Jag var nästan säker, men ville inte hoppas på för mycket. Imorse testade jag (BIM+7) och plusset kom direkt. Jag vill fortfarande inte hoppas på för mycket, men samtidigt vill jag bara skrika ut till världen att JAG ÄR GRAVID!!!!

• NICU
    {#emotions_dlg.flower} BIM - Vi över 30 som längtar {#emotions_dlg.flower}

BIM - BERÄKNAD ICKEMENS

Januari
    29 - DubbelA äl ca 17 jan, (försök ca 17)
    30 - Kristin10
    (försök nr 5)

Februari
    4 ca - Tea Time
    (försök 12, MF på försök 1 och 8)
    9 - Jezza80
    ÄL ca 27/1 (försök nr 14)
    12 - Kiyona (försök 1år+, X 2009, MF 12/5, MF 20/8), ÄL typ 29/1
    14 - Clementine (ca 22:a försöket)
    15 - MariaF79 äl ca 3 feb (försök nr 16, mf i jan, maj och dec -11, utredning påbörjas jan -12)
    20 - Kaprifolen1979 (ÄL ca 6 feb, försök nr 11, tredje m Pergo)

IVF
    Smiley,
    börjar 16/11. Äggplock/ återinförande v 50 (försökt i 4 ½. MF sept. 2009)
    Mumwannabe79, började med korta metoden 18/1. (försökt sedan juli -10)

Gravid GRAVIDA MED FÖRSTA BARNET Gravid

2012
    PeLeKo: BF 9 jan
    (6e försöket)
    Astrogirl: BF 28 januari 2012
    (försök 2 efter MA; försök nr 13 totalt)
    Zalia: 17 februari
    (9:e försöket)
    Irmelie: BF 18 feb
    (Totalt ett års försök med ett MA, andra pergokuren)
    Fröken Ellen: BF 26 februari
    (13:e försöket, 2:a med Pergo)
    Marja 78: BF 16 mars
    (försök nr 3, 1:a barnet 33 år)
    Nemi76: BF 8 april
    (Försök nr 2 med Pergotime)
    MissOlsson: BF 8 april
    (Försök nr 1, första barnet)
    Annelie77: BF 15 maj
    (försök 5 efter MF i v11 tidigare 4 försök
    Polarlantis: BF 19 juni
    (försök 8, MA på nr 4)
    Råttentottan: BF 30 juli
    (försök nr 15,1:a efter mf)
    Marsflickan BF 23 aug
    (försök nr 5, MA på 2:a)
    Saftochbulle BF 25 aug
    (försök nr 15, 3 mf tidigare)
    NICU BF 22 sep (försök nr 15, 2 MF tidigare)
  • NICU
    Tack alla!! :)

Jag vågar inte hoppas på för mycket dock, med tanke på bagaget, men ska försöka ha i åtanke att det här SKA gå bra den här gången... att jag faktiskt väntar barn och inte missfall! :)

Nu jäklar måste det väl vara våran tur! :)

Och alla ni andra som väntar på plus. Jag ser fram emot att se listan fyllas på nedanför mig!! Hjärta
  • NICU

Åh vad jag önskar att alla ni också kan få ett plus snart! Det vore verkligen helt fantastiskt underbart! Hjärta

• NICU

Hahaha - jag hoppas också att Jojjo är på tjocken! ;) Inte att mensen kommer. Bort bort bort!! ;)

• NICU
    Aruba skrev 2012-01-25 10:02:48 följande:
    Nä, vad tråkigt... Men hon har ju ÄNDÅ inte den situation som du skulle vilja ha, inte sant??

En fråga till er som får alla möjliga preparat - hur mår ni av dem egentligen (biverkningar)?

Ännu en fråga... Ni som varit nygravida - har ni haft mensliknande känningar veckan innan BIM?
    Jag hade känningar innan BIM och var nästan säker på att den skulle komma... men så uteblev den... och så väntade jag en dag till... och en dag till... och en dag till.... tills jag gått över 7 dagar och brösten ömmade (inga mörkare bröstvårtor här som så många ställen skriver att man får när man är gravid, men kan bero på att jag är bröstreducerad)... Molvärk i magen som innan mens... känns som att den är på G liksom...
  • NICU

Åh vad spännande... jag smyger runt här inne varje dag och håller utkik vad som händer i era liv <3

Jag hoppas verkligen att det blir fler namn under mitt i gravidlistan SNART SNART SNART!!! :)

• NICU

Åh DubbelA =( Jag lider med dig =( Fan också! Men jag håller min tumme hårt för dig, Jojjo, Mumwannabe och er andra inför IVF och allt som komma skall! Tänker på er en massa och hoppas att ni hamnar där jag är snart! (om det nu håller sig där inne i magen, för något MF vill jag INTE ha igen =(

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet