Inlägg från: DubbelAA |Visa alla inlägg
  • DubbelAA

Vi över 30 som längtar efter första barnet

L Maria skrev 2011-11-08 22:41:41 följande:
    DubbelA - wohow, kul att ni är i gång - följer både dig och Jojjo i den här resan!

Saftis - ok, är det nu vi plussar både du och jag - och får behålla...? Kan inte skilja mer än en vecka för oss nu...
    Tack:)
    Och självklart är det nu det funkar för både dig och Saftis!! Håller tummarna för er!
  • DubbelAA
    Kristin: Kram på dig och på´t igen bara om 2 veckor!

Marsflickan: Tack för knutna tassar:) Kanske dom som gör susen?;)

Jojjo: Ja nu jä..ar sprutar vi för allt vad tyget håller:D

Millan: Hoppas att det inte tar alltför lång tid att få kallelsen! Har remissen skickats?
  • DubbelAA
    Marsflickan: För mig är det inte så himla krångligt. Jag har bara en sorts spruta och samma dos varje dag. Tror det är mycket jobbigare för Jojjo som har flera sorter.
    Spännande att mensen inte kommit än! Hur långa cykler brukar du ha?
  • DubbelAA
    Millan: Då är det bara att hålla tummarna för att remissen INTE behöver kompletteras och att det går fort att få er kallelse! Varför ska man alltid behöva vänta så länge på allt när det gäller detta med att få barn???

Marsflickan: Jag har INGEN som helst erfarenhet av gravtest och spökstreck men jag hoppas verkligen att det är ett plus och INTE ett spökstreck! Hoppas, hoppas, hoppas att jag får läsa att du plussat ikväll när jag kommer hem!:) Kram

DansElle: Fy vad jobbigt att inget händer och att kroppen inte kommer igång som den ska! HAr du tagit ett "vanligt" gravtest? HAr ingen koll på vad Donnatest är? Är det ett gravtest eller ÄLtest?
  • DubbelAA

Ville bara säga hej till er brudar!
    Är helt slut efter att ha varit på jobbet hela dagen och precis kommit hem efter möte på jobbet:( o så börjar jag tidigt i morgon...kanske skulle ha sovit kvar ist för att ha åkt hem:)

Uppdaterar mig i morgon om allt ni skrivit menjag hoppas alla mår bra!
    Kram

• DubbelAA

Marsflickan: Håller tummarna!

NICU: Snuska på baraSkrattande Kul och fin bild!

Smiley: Jag kommer att följa din blogg, har redan lagt till den i favoriterGlad

Saftis: Ja visst är det jobbigt att bara vänta och vänta hela tiden! Är det inte det ena man väntar på så är det det andra och väntan tar ju ALDRIG slut känns det som. Men det är väl bara att stå ut antar jag. Hoppas iaf att det tagit sig för er denna gång! Tummar hållesSkrattande

• DubbelAA

Jo det går bra tycker jag. Idag gjorde det liiiite,men bara lite, ont men det kanske bara var jag som nöp för hårt i fläsket när jag skulle sticka nu ikväll inbillade jag mig att jag kände lite som det känns i vanliga fall några dagar innan ÄL. Men det är nog bara inbillning för jag tar ju så liten dos. Ska bli spännande att se vad dom säger på måndag när det är dags för UL.

• DubbelAA

God morgon!

Är idag lite av en surkärring:( Är så less att se allas uppdateringar på Fb där de klagar på hur morgonpigga deras barn är! Men jag är ju mest avundsjuk antar jag:( Jag vill ju också kunna klaga över att barnen väcker mig tidigt så jag inte får sova ut. Men vad ska jag klaga på? Katterna kanske.
    Kanske ska börja göra sådana statusuppdateringar om någon reagerar:)
    För något år sedan var jag less på alla som la upp sina gravidmagar som profilbilder så sambon fick ta ett kort på mig när jag spände ut magen och sen la jag ut den som profilbild på Fejjan. Herreguuud vilken reaktion! Men det var ju inte riktigt lika många som skrev något när jag avslöjade att det inte var någon gravidmage.
    Jag kanske är lite väl grinig så här på morgonen? Fast jag skulle ju alltid kunna skylla på att jag sprutar in extra hormoner varje kväll:)

NICU: Härligt! Då är det bara att passa på och vila nu då efter allt sexande:)

Jojjo: Snart dags för sista sprutan alltså? Jippiee!!! Och imorgon får du vila! Härligt bruden!! Hur många dagar har du sprutat nu?

Marsflickan: Hur går det????

Kram

• DubbelAA

Jojjo: Tack!:) Jag var bara så himla trött igår. Får se hur dagen blir för just nu är jag ännu tröttare:)

Saftis: Hur gick det på middagen igår? Fick du några reaktioner?

Marsflickan: Vad skönt att du känner som du gör! Själv har jag samma känslor som jag brukar ha kring ÄL, gissar att det beror på sprutorna, och det är att jag är lite halvdeppig hela tiden och tror att sambon har tröttnat på mig och att han ska lämna mig. Det är samma sak varje månad så jag börjar lära mig men det är ändå lite jobbigt. Önskar att jag kunde få lite av det du känner. Kanske kan du skicka över lite till mig?:)

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet