Vi över 30 som längtar efter första barnet
Råttentottan: Jag håller tummarna!!
Råttentottan: Jag håller tummarna!!
Kram och pepp till er som fått mens!
Teatime: Skönt att ha berättat för svärmor. Förstår om det känns tungt nu och jag håller med dig om att det ska bli skönt med julen så man får lite ledighet åtminstone och ljus överallt! Stor kram
DubbelA: Hoppas det blir bra nu trots att det gjorde ont när du blev insiminerad. Helt klart olika när det gäller handlaget på gynläkare, en del känner man knappt andra undrar man om dom ska plocka ut hela livmodern när dom är där inne och petar. Håller tummarna som en galning nu!!!

Maria: Önskar jag kunde skriva något som fick dig att må bättre! Skickar i alla fall en riktigt stor kram!!!
Skickar en stor kram till er alla tjejer! Och jag hoppas att alla vi får det vi önskar i julklapp

Hej på er!
Maria; jag känner igen mig så i det du skriver. Det är SKIT rent ut sagt!!
Nån mer som har hört att ofrivillig barnlöshet kan bero på Glutenintolerans?? Man kan vara Glutenallergisk fast inte ha direkta symptom tydligen och detta kan vara en orsak till barnlöshet. Detta tänker i alla fall jag ta upp med min läkare nästa gång vi ses. Kanske inte var något nytt för er men eftersom jag aldrig hört det tänkte jag att det kanske är fler som inte visste detta?