Jezzi80 skrev 2012-01-14 20:10:08 följande:
Hej alla kämpar.
Ja tanten kom idag
Eftersom nåt e knas när jag skriver på FL på min dator... kanske nån vill lägga in mitt nya bim istället?
BIM 9 feb. ÄL ca 27/1. Försök nr 14
Kram
Skit att tanten kom! Hoppas det går bättre nästa månad! Kram
L Maria skrev 2012-01-15 17:30:14 följande:
Ego - har skrivit fel i listan, har BIM idag, men ingen mens hittills, hade en fortsatt hög temp imorse och känner inte av någon som helst mensvärk, däremot sjukt ömmande bröst. Allt det låter väl spännande och positivt om det inte varit för att jag har testat negativt hela tiden, inte minsta antydan till streck har det varit, trots att jag tittat och belyst på från alla jäkla vinklar...

Låter spännande o jag hoppas det kommer ett plus även om du brukar plussa tidigt. Håller tummarna!
Jojjo77 skrev 2012-01-15 17:34:14 följande:
DubbelA - Hoppas sååå att det går denna gång! Kram!
Tack vännen!! Skönt att hormonerna är ute ur kroppen! Nu är det bara för dig att längta till mars så ni kan dra igång igen;) Stor kram
SmoochiePoo skrev 2012-01-15 20:46:39 följande:
Börjar bli tröttsamt det här

Trodde jag var okej med att tanten kom, men när man sitter där på toan och ser tantröds fotspår så känns det bara meningslöst, den 2 jan i år så passerade vi vårt första bf...har tänkt på det då och då men försökt att inte känna efter. Men just idag gör det ont...det är bara så orättvist såg för några dagar sedan en vän på fb som är gravid IGEN och hon har en ettåring sen tidigare...vilket betyder att hon lyckats fått till 2 bebisar. Meh vet att man inte ska tänka så men det är så orättvist har inte kunnat säga grattis till henne än, känner mig hemsk...men jag kan inte...nej det är dålig dag idag

Stor kram till dig gumman! Förstår att det känns tungt men jag tycker inte att du ska må dåligt för att du inte orkat säga grattis till din kompis. Klart man blir ledsen när man som vi försökt så länge o du har ju dessutom missfall i bagaget. Man blir avundsjuk men det behöver ju inte betyda att man missunnar andra att bli gravida o jag tror det är en ganska normal reaktion att det känns jobbigt när andra lyckas men inte en själv. Tillåt dig själv att vara ledsen så ska du se att du lir gladare igen! Stor kram
Millan: Hur går det för er o IVFpdg?
Prodigy: Vad kul att komma igång med sprutorna:) Nervös? Jag läste också på Smileys blogg:( Så himla trist! Hoppas hon mår bra o hör av sig snart!
Ego: Har ÄL i dagarna men ligger nu hemma från jobbet med en förkylning, IGEN!!! Så less på detta men det är väl så när man jobbar på förskola tyvärr. Ungarna går omkring men illgrönt snor o smittorna går bara runt runt runt. Orken är alltså inte på topp men vi fick iaf till det igår. Frågan är dock om vi kommer orka nån mer gång men jag orkar inte riktigt bry mig just nu:( Ser nu fram emot resan i mars istället!:D