Inlägg från: DubbelAA
|
-
-
Mum o Pingla: Skickar stora kramar till er båda o gör som de andra o hoppas åt er!!
Jojjo: Härligt att höra att du har det bra vännen! O man kan ju alltid hoppas att penicillinet funkar ;) Kram på dig! -
Millan: Tror som du att det inte är någon fara om sprayet stått i dörren. Vet att mat som sår längst in i kylen o står emot väggen kan verka fryst o då har vi en ny kyl härhemma som står på +5 grader. Kanske stod hennes matlåda mot den bakre väggen??
Hur går det med sprayet? Har du fått din blödning än? -
Millan: Ok. Det hade jag missat:) Men vad skönt att snart börja spruta...eller kanske inte att sticka sig ;)
Anwen: Håller tummarna! -
Pingla o Aruba: Vad härligt! Stort grattis till er båda!

-
Pingla: Håller tummarna för att det är en ofarlig blödning! Är ju ganska vanligt att blöda har jag hört. Kram -
Millan: Vad härligt att ni ska gifta er! Precis så som du beskriver att ni ska ha det vill jag o sambon göra om vi någon gång ska gifta oss
Vill inte heller att det ska bli världens ståhej o jag har nog också blivit lite avskräck av vissa bröllop så jag förstår vad du menar! Hoppas ni får en superdupermysig dag!! Kram
-
Jojjo: Håller med Aruba, sök hjäp hos en urolog så kan ni förhoppningsvis få svar på åtminstone några frågor. O då slipper ni gå och oroa er i onödan. Kram -
Lycka till Millan!
-
Mum o Millan: Stort grattis till er båda! O Maria: Grattis till lyckat KUB (om jag inte redan sagt det
)
Vad kul o komma in o läsa alla trevligheter som händer i tråden! Stor kram till er 3 o alla andra med förstås!