Inlägg från: DubbelAA |Visa alla inlägg
  • DubbelAA

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Vad härligt Anwen! Jag håller tummarna!!

Lavinia: Trist med krångel men jag hoppas det löser sig snart!

• DubbelAA

Stooort stort grattis Lavinia! Gud vad underbart!! Får tårar i ögonen nu när jag läser ditt inlägg! Grattis!!!!{#emotions_dlg.flower}

• DubbelAA

Finner inte ord för det som hänt men jag tänker på dig Lavinia och hoppas du har familj och vänner som stöttar dig nu!

• DubbelAA

Jojjo: Håller tummarna för dig redan nu o hoppas så att det går bra på torsdag o sedan lördag!Hjärta

• DubbelAA
    Dansarkicki: Kul o höra av dig! Har tänkt på dig en hel del o undrat hur det gått för er. Skit att det inte har blivit något än!! Har Sahlgrenska någon idé om varför äggen inte klarar upptining? Är ju alltid skönt att få någon slags "förklaring" vid problem.
    Tänker som sagt på dig o mannen o håller tummarna för er!!!
  • DubbelAA
    Mumwannabe79 skrev 2013-03-08 19:11:03 följande:
    Tittar in för att berätta att i måndags föddes vår dotter Frida! Hjärta 53 cm och 3810 gram.
    Grattis!
  • DubbelAA
    Jojjo77 skrev 2013-03-13 13:29:30 följande:

Tack snälla du. Jag väntar nu på att få en kontakt med ett par som gjort ÄD, så att man kan få ställa lite frågor till några som har varit och är i exakt samma sits som oss. Kontakten förmedlas av vår kurator, väldigt bra.

Igår hade jag en rejäl svacka och var jätteledsen över hela vår situation, den känns så sjuk på något sätt... Min kloka mamma bollade tankar med mig och lyckades faktiskt att vända mina nattsvarta tankar till något bra. När hon och jag pratat så lyfte jag allt med min man och vi fick ett jättebra samtal, med många tårar förvisso, men det kändes skönt.

Jag har tidigare i livet varit med om att människor som stått mig mycket nära har dött. Det här vi går igenom tar fram lite liknande känslor tycker jag. Skillnaden är att när någon dör blir man ledsen bearbetar och går på något sätt vidare, men man bär med sig den som inte längre finns inom sig. Nu ska jag sörja något jag kanske aldrig kan få och det innebär också att jag inte vet när jag ska kunna gå vidare för jag får aldrig ett avslut. Kanske låter flummigt, men sorgen och det där onda i hjärtat, känslan av hjälplöshet och maktlöshet, den gnager därinne och jag vet inte hur jag ska få bort den...

Idag är en bättre dag och det går upp och ner. Men, det gör ändå väldigt ont i själen...

Hjärta 
  • DubbelAA
    Jojjo: Vill så gärna skriva något peppande som kan hjälpa dig just nu men känner att jag inte har de orden tyvärr! Skickar allt jag kan av styrka o kramar här via datorn o vet att det inte hjälper det minsta tyvärr men det är det jag kan göra! Önskar så att det fanns något annat o konkret jag kunde göra istället!
    Styrka o kramar från mig!!!Hjärta
  • DubbelAA

Jojjo: Håller tummarna för att väntetiden snart är slut så att ni kan "sätta igång"! Kram

• DubbelAA

Åh det är bara bra med mig! Förkyld som attans men det är ju sommar och då kan jag inte klaga vad härligt med plus för er!!! Nu jäklar håller vi tummarna för er!!!

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet