Vi över 30 som längtar efter första barnet
Vad tråkigt att det bara blev ett ägg befruktat, men Ett ägg kan räcka! Håller tummarna för det!
Kram.
GRATTIS Råttentottan!
Kaprifolen1979: På mig gick det inte att genomföra spolningen då det gjorde för ont, men jag verkar vara extra känslig därnere troligen pga endometriosen. Jag hade tagit 400mg Ibumetin och 2 Citodon 1 tim innan. Min man var med och det var skönt.
Millan75: Jag tror inte du behöver vara orolig över att AMH-värdet är lågt. Det går att bli gravid genom IVF ändå och du har ju blivit gravid så ägg producerar ju dina äggstockar.
, du måste ha mycket hormon i kroppen, tvillingar är väl inte helt omöjligt eller så är du "höghormonare". Jag tror att det kommer gå vägen denna gång, håller tummarna ifall att!
Kaprifolen: det är Progesteron man kollar efter.

Hej på er!
Maria; jag känner igen mig så i det du skriver. Det är SKIT rent ut sagt!!
Nån mer som har hört att ofrivillig barnlöshet kan bero på Glutenintolerans?? Man kan vara Glutenallergisk fast inte ha direkta symptom tydligen och detta kan vara en orsak till barnlöshet. Detta tänker i alla fall jag ta upp med min läkare nästa gång vi ses. Kanske inte var något nytt för er men eftersom jag aldrig hört det tänkte jag att det kanske är fler som inte visste detta?
Går hos gyn pga de här blödningarna och värkarna så jag har just fått Orudis utskrivna och har tidigare ätit Naproxenpreparat. Men det hjälper föga =/ Blir det inte bättre ska jag in på titthål i början på året 
Jag har ju det, brukar dock inte kräkas (peppar, peppar, ta i trä). Det är inte normalt att ha så ont!