• malla25

Mammor i Umeå

Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)

• Svar på tråden Mammor i Umeå
  • malla25

Hej allihopa. Idag har man vart på medley o bada me bella, min systerdotter o mamma. Va lite kallt i vattnet men kul hade man. Vi måste nog ta en tur o bada tjejgänget ja fika på torsdag låter bra. Ja vart ska man fika då?

• tessiej

ja fika lät trevligt. Jag har min stora dotter hemma med oss på dagarna så för mig passar hemma hos fika bättre då även andras storasyskon kanske följer med?
    vi kan vara hemma hos mig någon gång (har en lekhörna i vardagsrummet nere samt Ebbas rum på övervåningen) men dock inte på torsdag då jag inte vet om vi är helt friska tills dess.. Ebba har haft feber och har en jobbig hosta. hon är piggare nu men var helt slut igår eftermiddag efter att vi varit ute och lekt en stund. Hon hostar enormt mycket på nätterna.. 
    Jag avvaktar med att säga om vi kan fika på torsdag eller inte.

Ebba 080805 & Iza 101115
  • MissDezibel

Vad tror ni om att komma hem till oss och fika?
    Kanske kring 13 - 14 tiden? Om det passade er bäst, mig funkar det för på förmiddagen oxå

• MissDezibel

Jag bor på Hermelinvägen, precis brevi bräntbergsbacken
    Det kanske är för sent ute med en typ av knytis så som vi ahde hos niskalainen?

Vi ahr ju alltid vaniljdrömmen men för mig fungerar det bra om ni vill komma hit :)

• fesun

Lilltjejen sover fram till 14 så blir nog för sent för cafet för oss, lär ju bara hinna klä av ungarna innan de stänger :) Så för min del skulle det vara kanon med hemmafika :)

• Blomsteröga

MissDecibel, Vi hade gärna kommit, men jag är förkyld! För tusende gången känns det som Skrikandes Hoppas ni får trevligt

Jag har ju också lovat hemmafika någon gång, men nu börjar bebisarna bli ganska mobila och vi har dåligt barnsäkrat så jag tror det får bli kvarterslokalen i så fall. Där kan man även sitta ute om det är bra väder. Jag ska kolla vem man bokar hos när jag kvicknar till. Det kanske skulle passa om ett par veckor? Någon dag som passar bättre än andra?

• MissDezibel

Tänker att det blir för snävt med fika hemma hos oss idag, kanske kan planera in en tid nästa vecka som passa fler.
    Men är det nån som vill träffas för en fika på vaniljdrömmen idag?

• Umeåtjej

Jag skulle gärna fika i eftermiddag, är ute en sväng nu men kan vara på vaniljdrömmen strax före två. Jag vet att jenny också vill hänga på.

Svar på tråden Mammor i Umeå