• malla25

Mammor i Umeå

Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)

• Svar på tråden Mammor i Umeå
  • IsaCMoJs

Niska: Jag skulle inte ha så trevligt och inte Moa heller! Hon skulle bara ha velat peta på alla barn vilket oftast brukar sluta med gråt hos de andra barnen då hon är för stark för sitt eget bästa så hon råkar alltid göra någon illa. Och med den vetskapen så brukar jag inte ta med henne när det kan bli så :/

• MissDezibel

Hoppas ni fick en super trevlig fikadejt!
    Vi missade helt med tiden och hann inte iväg, men nästa gång då ska vi med!

Förresten är det ni som dragit igång snön nu? De brukar ju alltid vara snöstorm när vi träffats på vaniljdrömmen :)

Hej och välkomna till alla nya oxå!

• fesun

Gubben fick nackspärr och bubbas har varit supergrinig så ides inte ut idag, hoppas ni hade det trevligt :)

• Blomsteröga

Halloj! Vi har lite ledigt hos mina svärföräldrar. Eller ledigt och ledigt Sambon är ledig från jobbet, Wilma är energisk som vanligt . Hoppas ni hade det trevligt på fikat  

• IrisMaria79

Hej på er!
    Jag hoppar oxå gärna in här.

Så roligt med en aktiv tråd. Jag ser att flera av er bor i marieområdet, själv bor jag på mariedal.

Jag har en 2 årig tjej samt en pojke på 5 veckor hemma. Det känns som man mest suttit inne första månaden med lill babyn så nu är det dags att börja komma sig ut mer och träffa andra mammor och barn.

Veganmaria- kul att se dig här!

• fesun

Vad kul med fler som har lite äldre barn också :) Maken har en dotter sen tidigare som snart är 2½ :)

• Umeåtjej

Niskalainen: passar det att åka till sävar o bada imorgon som vi pratade om? Är det fler som vill haka på? Har aldrig varit med Tim tidigare så det blir kul o se vad han tycker om det.

• MissDezibel

Så dumt att jag inte kollade in här igår! Vi ahde tänkt åka till sävar och bada men dom som skulle åka med oss fick förhinder så då struntade vi i att åka.
    Vi har varit där och badat nu 2 ggr det är lite varmare vatten och en stor bassäng och sen öppnar dom även bubbelpoolen :D
    Mysigt och massa andra barnfamiljer, så det passar Harry perfekt som älsakr att bada :D

Vad tror ni om en fika på torsdag?

• Umeåtjej

Hemma igen från sävar, Tim tyckte att det var jätte kul så dit kommer vi att åka igen :) kanske är fler som vill hänga på då. Fika på torsdag skulle vara trevligt.

• IrisMaria79

Fika på torsdag låter trevligt!

Hur brukar ni göra?
    Turas ni om att träffas hemma hos varandra eller?
    Beroende på vilken ålder man har på barnen samt hur många så kan det  ju vara lite besvärligt med cafe besök.

Jag kan från ca 14 och frammåt, har 2 åringen på dagis till 14 på tis, ons, torsdagar.

Svar på tråden Mammor i Umeå