Mammor i Umeå
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Någon mer som varit på öppna förskolan på Ålidhem senaste veckorna och fått vattkoppor? Vi har varit där ett par gånger de senaste veckorna och nu är han prickig. Det verkar inte klia, men sjukvårdsupplysningen tror på vattkoppor ändå.
Den som vill komma och smittas är välkommen hem till mig 

hej alla!
Tack för fikat sist, det var himla mysigt att ha er och alla bebisar hemma hos oss och tack för allt go'fika ni hade med er, choklad verkar vara ett tema
tuds: när jag hade varit där för några veckor sen så hittade jag en prick på Greta ett par dagar efteråt som jag trodde var vattkoppor (bara att blicka bakåt i den här tråden en bit, jag hade lite lätt panik...). Sen försvann den liksom utan att bubbla eller nånting och jag gömde undan misstanken om vattkoppor men nu blir jag fundersam igen. Vad sa de på sjukvårdsupplysningen om övriga symptom?
Idag hade jag med Greta till Tenton och sprang för första gången sen vårruset förra våren. Halvmaran går av stapeln i september och 2 maj börjar jag ett 20-veckorsträningsprogram så jag måste hinna köra några intervaller innan dess. Greta stod ut 30 minuter i babysittern och tyckte det var helskoj verkade det som, när jag körde snabbare intervaller så sparkade hon järnet och tjöt av glädje några gånger. Vi får väl se om det går lika bra nästa gång, tänker nog satsa på att vara där förmiddagar när det är lite folk. Det var verkligen jättemysigt idag när vi var där vid 10-tiden! Nån som vill haka på nån gång?
Hej alla. Här är då bella fortfarande lite snuvig. Ja tack niskalainen för ett trevligt knytis
känner att jag också måste fara o träna snart har väldigt dålig kondis har jag märkt hehe :-P nån som är fika sugen snart igen
Nån som är sugen på barnvagns bio på onsdag?
Hejsan jag hoppar in här! Jag är 22 år, bor på Ersboda och fick en son för ca 6 v sen :)
Kul med en grupp för mammor i Umeå :)
Vad kul med fler, vad många vi börjar bli :)
Niskalainen: Blev det något bra kort på Milian? Du får gärna maila över isf :)
Ja va kul med alla nya! Exsoe, jag har en pojke jämngammal med din, han är sju veckor :).
Fesun: heter din son Milian? Vi hade valt de namnet om Eira blivit en pojke. Så fint namn. Vi får se om namnet är kvar när nästa barn kommer. :)