Mammor i Umeå
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Danni, Om jag ska vara med är jag nog också mer sugen på att vara med utan barn och barnvagn. Wilma brukar sova vid halvåttatiden och jag känner inte för att rucka på det. Å andra sidan vet jag inte om jag kan vara med alls än. Vi får se.
Jag kommer nog också vilja springa men är flexibel. Som du skrev Danni, så kan man ju ändå sluta upp vid en gemensam picknick efteråt! Jag ska också springa blodomloppet så vi kommer ses där också
Hej på er!
Jag hade ju tänkt vara med på fika på vaniljdrömmen men vi hamnade på barn 4 på sjukhuset med min Hampus som är 7 veckor nu. Vi fick vara där 4 dygn, så har inte varit inne här och skrivit något.
Nu är allt bra och vi är hemma igen vartfall.
Bra förslag med fast fika tid det är jag väldigt för och vill vara med på.
Dock är 13 en dårlig tid för mig då jag måste hämta 2 åringen på förskolan kl 14. Jag bor i närheten av Vaniljdrömmen så platsen skulle absolut fungera.
Skulle ni välja att träffas ex 1230 så hinner jag vara med och fika en stund på onsdagar.
Det är alltid lite svårt att bestämma en tid som passar alla såklart, speciellt när jag inte träffat er ännu.
Jag siktar in mig på att komma och säga hej till er imorgon i fall några av er tänkter mötas upp på vaniljdrömmen.
Jag har tänkt fika i morgon. Kan försöka vara där till 12.30, men lovar inget. Det kan lika gärna bli 13.30 med lillans obefintliga sovrutiner.
Jag satsar också på 12:30!
Hej allihopa! Hinner inte komma till vaniljdrömmen imorgon men gärna en annan onsdag (nu hittar jag i alafall :)).
Milian har blivit förkyld för typ femtionde gången så blir nog inge fika för oss imorgon heller. Får avboka vaccinationen igen också :P Hoppas ni får det trevligt iaf :)