• malla25

Mammor i Umeå

Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)

• Svar på tråden Mammor i Umeå
  • fesun

Ett café vid Mariebergs c, inte så mysigt men rymligt iaf:)

• IsaCMoJs

Här kommer jag! Jag heter Maria och har två små prinsessor, Moa som är född 16/12-08 och Leiah som är född 17/1-11
    Storasyster går 15 timmar på förskolan då jag och Leiah brukar träffa kompisar eller bara stöka på hemma!
    Moa är en väldigt aktiv liten tjej som behöver mycket stimulans för att inte klättra på väggarna så vi kommer inte att kunna komma på fika idag då jag inte klarar att leka skyttetrafik med henne på café där man helst ska vara stilla, får göra det en annan dag när mannen är ledig och kan vara med henne!

• niskalainen

IsaCMoJs: På Vaniljdrömmen behöver man inte oroa sig för att behöva sitta stilla! Mycket plats och inte särskilt mycket krusiduller typ prydnatsgrejer o sånt som riskerar att braka.

Alla: Var ska vi ses idag? För er som är nya så är det kontanter som gäller på vaniljdrömmen om det är där det blir fikaträff, trist om man glömmer . Men det är väldigt humana priser, typ 12 för en kaffe och något liknande för kaka.

• Umeåtjej

God morgon! Då bestämmer vi vaniljdrömmen tycker jag, kl 13 om det fungerar för alla :)

• VeganMaria

Jag hoppar denna gång eftersom jag ska på ÖF på Teg i eftermiddag, men om fler fikan styrs upp är jag på :)

• Danni 83

Hej på er.

Vi är bortresta till början av maj, min sambo kommer från Österrike och jag skriver mitt examensarbete så nu bor vi i svärföräldrarnas hus härnere där jag skriver om eko-vänliga och passivhus i Österrike. Vi är gärna med på fika från maj och framåt, på vaniljdrömmen har vi aldrig varit =) Ha så trevligt.Glad

Mamma till 2. Alvin juli -07, Liam maj -10. Mina hjärtan
Svar på tråden Mammor i Umeå