• malla25

Mammor i Umeå

Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)

• Svar på tråden Mammor i Umeå
  • IrisMaria79

Jag kommer med och fikar, kan vara där vid 13 idag.

• Blomsteröga

Trevligt, trevligt! Då ses vi där!

Niskalainen, Vad skoj att titta på bröllopstårtor! Tyvärr kommer inte vi att träffas fler gånger på onsdagsfikat , men vi bor ju så nära så vi stöter säkert på varandra sen också

• fesun

Milian har blivit förkyld igen så vi kommer inte idag. Hoppas ni andra får det trevligt :)

• niskalainen
    Umeåtjej skrev 2011-05-04 08:33:20 följande:
    Kul att titta på bröllopstårtor Niskalainen :) när ska ni gifta er?
    6 augusti smäller det i Bygdeå kyrka

Blomsteröga: Jag kom att tänka på det, vad synd! Men lycka till på nya jobbet och så kanske vi alla kan ha barnvagnsgrillning vid nydala nån varm dag i maj/juni på en helg eller sen eftermiddag eller nåt så vi får höra hur du har det på jobbet?
  • malla25

Blomsteröga: ja går sjukt snabbt. Lycka till på nya jobbet ligger fortfarande hemma o är sjuk o nu har jag fått tandvärk ovkså så ringde idag o sa att jag ville komma in akut så imorgon blir det tandläkaren usch o jag som har tandläkar skräck men kan ju inte gå o ha ont menmen ska nog gå bra. Hoppas jag blir frisk snart så jag kan fika me er

• IrisMaria79

godmorgon på er!

Vilka vill och kan fika idag?
    Antingen kan jag vara där 12,30-13,30 med ena barnet eller komma till ca 14 med båda barnen.

Maria

• Blomsteröga

För mig spelar det inte så stor roll. Fika vill jag!

• fesun

Vi kommer nog också, har båda ungarna idag.
    Irismaria, skulle ju va kul om din stora följde med också! :)

• IrisMaria79

Då hämtar jag lite tidigare på dagis och kommer med båda till 14!

Svar på tråden Mammor i Umeå