• Den lilla M

4 missfall.. Finns det hopp?

Barbaboo: Så kul att det snart är dags för dig att få träffa din lilla . Tyckte inte att det var så länge sen du plussade!! Fast själv är jag nu i vecka 23 å tycker att tiden går så långsamt för mig själv. Min tidsuppfattning är inte den bästa haha!

Donum: Va skönt att allt ser ut  som det ska

Kramar till er alla som kämpar på, kom ihåg att aldrig ge upp!!  

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Den lilla M

Vilaa det värker i hjärtat på mig när jag läser det du skriver. Det finns egentligen inget jag kan skriva som får dig att må bättre men jag vill iaf skicka dig en stor kram fylld med lite extra hopp, ork och energi. Åh du är inte misslyckad!

• Den lilla M

Ninninn jag håller tummarna för dig! Kram

• Den lilla M

kärt barn grattis ! Nu håller vi alla tummar och tår för dig!! Å fragmin sprutorna får du snart in snittsen på  

• Den lilla M

Barbaboo: Jag vet hur du känner dig, jag är ju i vecka 28 nu och jag tror fortfarande inte att det är på "riktigt". Både jag och min partner har lite svårt med anknytningen med den lilla i magen. Så går allt bra så tror jag nog att vi kommer få en chock när BF väl infaller . Enligt min BM så detta inte ovanligt när man har en historia bakom sig så som våra.

Men det är bra med delmål . Mina små delmål just nu är alla besöken till BM med SF mätning och hjärtslag mm. Sen så har jag två "stora" delmål kvar och det är först TUL i vecka 32 sen BF helst runt 39+0-40+0 .

Dock så har jag inte handlat nått ännu men tänkte att jag skulle börja efter TUL.

Kram på er alla och jag är så glad att den här tråden finns, den har gett mig mycket hopp och goda råd! 

• Den lilla M

Ninninn: Här hålls det tummar till de blånar.. Kram på dig

• Den lilla M
    Ninninn skrev 2012-06-13 14:10:42 följande:
    Är de någon som kan eller vet något om cystor på äggstockarna??? När ja gjorde vul i måndags så hade jag tydligen en cysta på 4 cm är detta farligt? Hon sa att den oftast försvinner av sig själv men får ja kraftiga smärtor måste ja in akut! Hoppas ju verkligen inte att detta påverkar graviditetern nu!
    Jag hade en cysta och det försvann, min läkare sa att det är jättevanligt. Dock så brukar dem försvinna innan vecka 10-12 så ofta ser man dem inte pga att dem flesta inte gör tidiga vul.
  • Den lilla M
    TantForm skrev 2012-06-17 17:47:06 följande:
    hej!
    Hur har ni andra gjort med doppler eller liknande?
    Jag köpte en doppler i vecka 12, vilket har varit en riktigt bra livlina för mig när nervositeten har tagit över eller som nu senare i graviditeten när jag inte har känt rörelser på några timmar. Det finns ju alltid en risk att man inte hittar hjärtljud nångång pga att den lill* har lagt sig på något konstigt ställe eller så, men då kan man testa igen efter 3-4timmar.
  • Den lilla M

Tänkte bara passa på att önska er alla en riktigt trevlig midsommar!

Åh Ninninn jag håller en extra tumme för dig, jag hade inga symptom alls förutom växande mage å sen så började sparkarna i vecka 23 .

Kramar på er alla

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?