evanor: va skönt att du ska spendera lite mer tid  här tills du får fullt upp med en ny bebis 

. ett madrass-skydd kostar ex 1295kr och likaså för ett skydd för täcke så det blir en hel del pengar om man ska ha råd med det 

. 
pilea: Grattis till Tyra

.
oj inte lätt att göra uppgifter som man inte fått instruktioner på!! hoppas det löste sig. 
barbamamma: usch vilka tunga besked om Fredrik, förstår att du blev ledsen 

. det verkar som att skolan inte bryr sig så värst när de arbetar med saker han hade behövt för länge sedan?
va duktig du är med studierna 

. 
ja hon menade allvar och idag fick jag reda på att samtalet höll på i 1,5 timme 

. men hans mamma var helt gråtfärdig när hon pratade med Dan för hon kände sig som en så dålig mamma. och Dan hade typ sagt att det förflutna kan man inte göra något åt. tur iaf att hon äger några känslor alls, annars hade man faktiskt börjat undra!! men psykologen sa att min beskrivning av Dan var mer nyanserad och så än Dan's och hans mammas. så man får väl se..jg kan inte säga att jag hade så värst lust att gå dit då Dan aldrig hade gjort något sådant för mig. men jag bet ihop o gick dit iaf... 
x-girl: usch stackars Andreas, hoppas han kryar på sig snart!! oj va kul att ni kanske kan spåna in huset då. 
jo igår gick det bra..jag blev totalt förtjust i specialpedagogen direkt, hon va så himla go!! och Noah tyckte om henne också så hon och Noah lekte i över 40 minuter och hon fick Noah att göra saker som jag aldrig trott han skulle kunna 

. så det bådar ju gott inför lekobservationen nästa vecka 

. men däremot vet jag inte om han blev väldigt trött eller vad som hänt för idag hade han tydligen kastat leksaker på andra barn och slagit till de 

. förskolelärarna var alldeles chockade och jag känner likadant för så har han ALDRIG gjort innan!! fattar inte varför han varit sån just idag, känns oroande.
idag var jag på Dan's utredning och det gick väl också bra. hon tyckte jag beskrev Daan på ett bra sätt. jag försökte att inte låta dömande vad gäller Dan, utan försökte beskriva olika situationer så objektivt som möjligt så får hon själv bedöma om det är relevant. 
ikväll fick jag veta att Dan ska på dejt, antagligen till helgen. han har varit med på en dejtingsajt i 1,5 månad. fick se en bild på henne, söt tjej också. och jag fick veta att de är så lika varandra med intressen och drömmar osv. vet inte hur jag ska känna ännu ang allt detta, jag är så trött och utmattad just nu så jag har nog ingen ork att känna efter. imorgon har jag inga möten inplanerade iaf så jag ska vila upp mig lite då. eller jag har ju tvätt, men annars så