• Blackflower

Amfetamin

Hej..
    Jag har tidigare bara rökt på, men i fredags så injicerade jag amfetamin. Eller min vän gjorde på mig.
    Och nu mår jag skitkasst, har svettningar och huvudvärk.
    Kommer inte riktigt ihåg hur mycket jag tog, h*n injicerade först i den högra armen och sen i den vänstra.
    Det gick ganska fort, och jag kände mig extremt välmående men var lite nojjig, vi var uppe hela natten.
    Och dagen efter så kände jag fortfarande av det på morgonen och pratade non stop.
    Kan tilläga att jag även drack alkohol.
    En sak jag funderar över nu är om jag får flashbacks av det här, dvs. återtripp?
    Hittar ingen information om det, tacksam för svar.

• Svar på tråden Amfetamin
  • Nightmare

nej du får ingen återtripp och du mår dåligt nu för att amfetaminet går ur kroppen och återställer den till det normala.

• Anonym

Du tänder av i många timmar,ända tills du ka få sömn och mat i dig.
    Efter et är du hyfsat ok.
    Mende kan ibland ta många timmar innan man kan sova ordentligt.

• Blackflower

Okej.. vaknade tidigt idag, men sen gick jag och la mig igen, men sov inte länge kanske någon timme.

• Nightmare
    Blackflower skrev 2010-09-12 12:33:34 följande:
    Okej.. vaknade tidigt idag, men sen gick jag och la mig igen, men sov inte länge kanske någon timme.
    Stoppa nu i dig lite mat och drick ordentligt så blir det bra igen.
  • idiblon yes

Nej du får ingen flashback men ät och sov ordentligt och gör sedan inte om det där. Hoppas även att du inte delade pump och kanyl med någon annan för då bör du gå och kolla upp så att du inte blivit smittad av något.

FL är guld.
  • Anonym

Abstinens. Ät och drick massvis.

• Anonym
    idiblon yes skrev 2010-09-12 12:39:20 följande:
    Nej du får ingen flashback men ät och sov ordentligt och gör sedan inte om det där. Hoppas även att du inte delade pump och kanyl med någon annan för då bör du gå och kolla upp så att du inte blivit smittad av något.
    Nä,som jag blev när ja var 16 år.Gulsot hela livet
  • idiblon yes
    Anonym skrev 2010-09-12 12:44:20 följande:
    Nä,som jag blev när ja var 16 år.Gulsot hela livet
    Finns ju behandling mot Hepatit C om det är det du menar. Men det är inget kul.
    FL är guld.
Svar på tråden Amfetamin