• Blackflower

Amfetamin

Hej..
    Jag har tidigare bara rökt på, men i fredags så injicerade jag amfetamin. Eller min vän gjorde på mig.
    Och nu mår jag skitkasst, har svettningar och huvudvärk.
    Kommer inte riktigt ihåg hur mycket jag tog, h*n injicerade först i den högra armen och sen i den vänstra.
    Det gick ganska fort, och jag kände mig extremt välmående men var lite nojjig, vi var uppe hela natten.
    Och dagen efter så kände jag fortfarande av det på morgonen och pratade non stop.
    Kan tilläga att jag även drack alkohol.
    En sak jag funderar över nu är om jag får flashbacks av det här, dvs. återtripp?
    Hittar ingen information om det, tacksam för svar.

• Svar på tråden Amfetamin
  • Rakad Apa

En dryg sak som kan ske hos män som tar amfetamin är fenomenet "tjackballe", blodkärlen i snoppen krymper och det leder till att den drar ihop sig och blir liten. Typ som att duscha i kallt vatten

• Weyoun
    Rakad Apa skrev 2010-09-22 03:02:29 följande:
    Här i Oslo så får missbrukare gratis sprutor, skitbra tycker jag! Borde vara en självklarhet.
    Tycker samma!
  • Anonym (frågan)

Är det någon mer än jag som upplevt att gröna små män har hoppat in genom fönstret då du varit hög? 

• Weyoun

Nej, men när jag hade avtändning en gång, så var jag övertygad om att det klättrade folk i träden utanför mitt fönster..

• Anonym (lugn)

Lugna dig men ring giftcentralen om du är osäker. Sockerbitar och fil brukade de säga till mig när jag smällt i mig för mycket.

Du reagerade väl bara rättt hårt när det sista går ur? Du hade tagit det förr också eller?

Min kompis blev blodförgiftad, alla har hepatit c och två i hennes familj dog av missbruket. Jag fick en del nervskador trots att jag aldrig injicerade så försök lägga ner det. Det blir några tunga dagar men det funkar inte i längden.

• Rakad Apa
    Viccy skrev 2010-09-22 03:17:58 följande:
    Nej, men när jag hade avtändning en gång, så var jag övertygad om att det klättrade folk i träden utanför mitt fönster..
    Jag såg ninjor och militärer i skogen en gang när jag hade varit vaken i 3 dygn, flummigt med hallucinationer.
  • Anonym (flummbert no.1)

Jag fick för mig att någon ville stjäla mitt knark så fort jag vände ryggen till fick sån noja och till slut efter 1 vecka så blev till och med jag trött på det och gick in och satt i garderoben i över 6 timmar och hade världens häftigaste om inte det mest givande samtal med mig själv. Man brukar väl kalla det givande när man får de svar man vill ha *asg*......i efterhand kan både jag och min respektive skratta åt det.

• Flor Mariposa
    Anonym (flummbert no.1) skrev 2010-09-22 12:35:21 följande:
    Jag fick för mig att någon ville stjäla mitt knark så fort jag vände ryggen till fick sån noja och till slut efter 1 vecka så blev till och med jag trött på det och gick in och satt i garderoben i över 6 timmar och hade världens häftigaste om inte det mest givande samtal med mig själv. Man brukar väl kalla det givande när man får de svar man vill ha *asg*......i efterhand kan både jag och min respektive skratta åt det.
    Tragiskt, hur kan man ens tycka att det där är roligt??
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥●?٠·
  • Anonym (flummbert no.1)
    Flor Mariposa skrev 2010-09-23 20:35:26 följande:
    Tragiskt, hur kan man ens tycka att det där är roligt??
    varför överanalysera och se så allvarligt på allting? Man lever bara en gång eller va man nu ska säga?????
  • Flor Mariposa
    Anonym (flummbert no.1) skrev 2010-09-24 12:57:19 följande:
    varför överanalysera och se så allvarligt på allting? Man lever bara en gång eller va man nu ska säga?????
    Ja nu blev det ännu mer tragiskt att du tycker att man ser allvarligt på narkotika! Tycker du inte att det är allvarligt? Ja man lever bara en gång och därför borde man hellre leva ett friskt och rikt liv som möjligt på alla sätt och vis istället för att slösa bort det på narkotika och allt annat elände!! 
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥●?٠·
Svar på tråden Amfetamin