• Blackflower

Amfetamin

Hej..
    Jag har tidigare bara rökt på, men i fredags så injicerade jag amfetamin. Eller min vän gjorde på mig.
    Och nu mår jag skitkasst, har svettningar och huvudvärk.
    Kommer inte riktigt ihåg hur mycket jag tog, h*n injicerade först i den högra armen och sen i den vänstra.
    Det gick ganska fort, och jag kände mig extremt välmående men var lite nojjig, vi var uppe hela natten.
    Och dagen efter så kände jag fortfarande av det på morgonen och pratade non stop.
    Kan tilläga att jag även drack alkohol.
    En sak jag funderar över nu är om jag får flashbacks av det här, dvs. återtripp?
    Hittar ingen information om det, tacksam för svar.

• Svar på tråden Amfetamin
  • Anonym
    1stegfram2stegbak skrev 2010-09-21 11:35:58 följande:
    Har man tidigare missbrukat är det inte lätt att få ny njure 
    Nej det är det verkligen inte.....Men som tur är har man två
  • 1stegfram2stegbak

lever skulle det stå, sorry men det har man ju bara en dessutom

• 1stegfram2stegbak
    idiblon yes skrev 2010-09-16 20:41:31 följande:
    Rätt lätt att skita i om man inte känner något egenvärde.
    sant
  • Anonym
    1stegfram2stegbak skrev 2010-09-21 12:27:12 följande:
    sant
    Coolja det har du nog rätt i. Allting börjar ju någonstans
  • Rakad Apa
    Blackflower skrev 2010-09-12 12:26:31 följande:
    Hej..
    Jag har tidigare bara rökt på, men i fredags så injicerade jag amfetamin. Eller min vän gjorde på mig.
    Och nu mår jag skitkasst, har svettningar och huvudvärk.
    Kommer inte riktigt ihåg hur mycket jag tog, h*n injicerade först i den högra armen och sen i den vänstra.
    Det gick ganska fort, och jag kände mig extremt välmående men var lite nojjig, vi var uppe hela natten.
    Och dagen efter så kände jag fortfarande av det på morgonen och pratade non stop.
    Kan tilläga att jag även drack alkohol.
    En sak jag funderar över nu är om jag får flashbacks av det här, dvs. återtripp?
    Hittar ingen information om det, tacksam för svar.
    Om du ska ta amfetamin så injicera det inte. Min kompis fick Hepatit C på det viset.
    Då är det bättre att du snortar det eller tar det oralt så du slipper risken för Hepatit och HIV (Detta gäller ju bara om man delar nål med någon). 
    Passa på så att du inte överkonsumerar, lagom är alltid bäst!
  • klyban
    Rakad Apa skrev 2010-09-21 23:32:39 följande:
    Om du ska ta amfetamin så injicera det inte. Min kompis fick Hepatit C på det viset.
    Då är det bättre att du snortar det eller tar det oralt så du slipper risken för Hepatit och HIV (Detta gäller ju bara om man delar nål med någon). 
    Passa på så att du inte överkonsumerar, lagom är alltid bäst!
    Tänk vad pengar sjukvården skulle slippa lägga ut på hepatit/HIV om vi hade ett fullt fungerande sprututbytes program.
    Men harmreduction är nått som stat och knarkkrigare inte tycker är så noga.
    Men det är lustigt, för sen hör man dom säga hur farliga drogerna i sig är, men en åtgärd som skulle göra det mindre farligt finns inte på kartan.

Hyckleri på hög nivå, där en "knarkares" liv är inte värt något, om det vore så lite värt undrar man varför man jagar dom stackarna från början :p
  • Weyoun

Jag har varit amfetaminmissbrukare och jag rekommenderar att du i så fall gör s.k. bomber (dvs häller pulvret i toapapper och viker ihop och sen sväljer med dricka). Om du nu ska göra om det! Men räkna med blåsor och sår i munnen samt frätskador på tänderna. Det är iaf bättre än HIV/HepC och liknande.

Jag rekommenderar dock att inte göra om det öht

• Rakad Apa
    Viccy skrev 2010-09-22 01:44:06 följande:

Jag har varit amfetaminmissbrukare och jag rekommenderar att du i så fall gör s.k. bomber (dvs häller pulvret i toapapper och viker ihop och sen sväljer med dricka). Om du nu ska göra om det! Men räkna med blåsor och sår i munnen samt frätskador på tänderna. Det är iaf bättre än HIV/HepC och liknande.

Jag rekommenderar dock att inte göra om det öht

Jävligt otrevligt när en bomb fastnar i halsen. blää
  • Weyoun
    Rakad Apa skrev 2010-09-22 02:59:17 följande:
    Jävligt otrevligt när en bomb fastnar i halsen. blää
    Hahahahahaha
  • Rakad Apa
    klyban skrev 2010-09-22 00:41:09 följande:
    Tänk vad pengar sjukvården skulle slippa lägga ut på hepatit/HIV om vi hade ett fullt fungerande sprututbytes program.
    Men harmreduction är nått som stat och knarkkrigare inte tycker är så noga.
    Men det är lustigt, för sen hör man dom säga hur farliga drogerna i sig är, men en åtgärd som skulle göra det mindre farligt finns inte på kartan.

Hyckleri på hög nivå, där en "knarkares" liv är inte värt något, om det vore så lite värt undrar man varför man jagar dom stackarna från början :p
    Här i Oslo så får missbrukare gratis sprutor, skitbra tycker jag! Borde vara en självklarhet.
Svar på tråden Amfetamin