Blackflower skrev 2010-09-12 12:26:31 följande:
Hej..
Jag har tidigare bara rökt på, men i fredags så injicerade jag amfetamin. Eller min vän gjorde på mig.
Och nu mår jag skitkasst, har svettningar och huvudvärk.
Kommer inte riktigt ihåg hur mycket jag tog, h*n injicerade först i den högra armen och sen i den vänstra.
Det gick ganska fort, och jag kände mig extremt välmående men var lite nojjig, vi var uppe hela natten.
Och dagen efter så kände jag fortfarande av det på morgonen och pratade non stop.
Kan tilläga att jag även drack alkohol.
En sak jag funderar över nu är om jag får flashbacks av det här, dvs. återtripp?
Hittar ingen information om det, tacksam för svar.
Det är som vanlig AT med centralstimulantia. Det går över. Du har injicerat kroppen med ett som det tolkar belöningsämne, samma som när man dricker alkohol. Du får baksmälla (AT) för att kroppen återställer balansen i hjärnan. Det är absolut inte abstinens du har och det finns ingen risk för att du kommer känna av det senare heller, som det sägs att man kan få psykoser av röka. Att du dessutom drack alkohol så antar jag att du fick dricka ganska stora mängder för att alls känna av alkoholen? Då får hjärnan arbeta extremt hårt för att återgå till normal balans.
Ang att ni delade kanyl tycker jag du ska först kolla upp om din vän delat den med någon mer innan dig, och om din vän ofta injicerar MÅSTE du kolla upp dig. Då finns inget "bör", du MÅSTE kolla upp dig.
Lycka till och var inte orolig för AT´n.