• englamax

LindeMammor2005

Det var en gång ett gäng gravida tjejer i lindesberg
    som gillade fikabröd i mängd.
    En av dessa tjejer startade en tråd
    för att de skulle kunna prata, fika och ge varandra råd
    Tjejerna blev bara fler och fler, och
    magarna växte bara mer och mer.

Nu har de flesta bebisar kommit ut,
    men någras graviditeter är ännu ej slut.
    Vi fikar och fikar och pratar på
    och är alla glada att vi så många vänner kunde få.
    Nu när vi har fått våra bebisar behöver vi fortfarande stöd och råd
    och därför startar vi nu denna tråd!

*barn födda 05*
    AnnaMax (Anna 27år Vedevåg)--------------Max 7/1 3450g, längd 50
    balluran (heli 26 år lindesberg)---------------john 18/1 g? längd?
    Mella(Åsa 28 år Vedevåg)---------------------Isak 14/2 g? längd?
    Mussa mus(karin 23år vedevåg)--------------Hilda 19/2 2725g, längd 48
    isaccc(Linda 25år Löa) ------------------------Isac 24/2 2900g , längd 50
    Matsdotter (Carolina ** år Lindesberg)-------Maya 28/3 2120 g, längd 42
    EnglaMax (johanna 21år lindesberg)----------Max 30/3 3055g ,längd 52
    Morotsmamman (Linda 26år Kopparberg) ---Maximus 6/4 3865g, längd 52
    Mysan 77 (Jenny 28 år Vedevåg)--------------Levina 9/4 3945g, längd 50
    Peand (Petra 33år Vedevåg)-------------------Jonas 15/4 4280g ,längd 53
    Solhöjden ( Maria 30år Lindesberg------------ Patric 22/4 3675g längd 50
    Molaris (Cissie 29 år Rya, Lindesberg)----------Tindra 1/5 3050g Längd 50 cm
    Krissy81 (Kristina 24 år lindesberg) -----------Lucas 9/5 975g, längd 36
    Druvan(jessica 30 lindesberg)-----------------Kevin 22/6 3600g ,längd 52
    Michelle ö(michelle 22år lindesberg)-----------Jakob 23/7 3725g , längd 51
    Brodsmulan (Cissi 29år Stråssa)---------- ---- Joachim 22/9 3535g, längd 48
    Annizz (Anna 20år Fingerboda)------------------Jenna 3/9 3950g längd 51
    Mary1(Marie 22 år gusselby)BF 5/11--------------Max 3/11 4010g ,längd 50
    Malmhagen (sara 22år Lindesberg)------------ Victor 14/12 04 3425g längd 50

*gravida 05*
    Smindy (Sonja 26 år Lindesberg)BF 13/2------

• Svar på tråden LindeMammor2005
  • Brodsmulan

Annizz.. det ligger på rehab, när man åker ut mot E.on. Efter Statoil, in till höger från stora vägen sett. Varje pass är en halvtimma.

• englamax

Ett litet tips: Max pappa började jobba på fritids i måndags och idag ligger han med magsjuka så proppa i er och era större barn vit peppar korn..för jag lovar att det kommer nu med skolstartern! så idag tog jag och max bussen in till örebro och kalasa för syrran som fyller 23 år! nu när jag kom hem så kom vi på att vi håller oss till varsit badrum då vi har 2 st och magnus har hållt sig på sovrummet hela dagen och sovit så då e det lika bra han håller sig där och utanför så vi inte blir smittade...snacka om att m måste känna sig som i fängelse..endast va i sovrummet och raka vägen till SIN toalett och raka spåret tillbaka...ja men vad gör man inte för att slippa smitta lillen!

• englamax

annizz- jag vände på vagnen idag för att testa den så och sufletten höll sig uppe helatiden då det har stöd av styets stång på sidorna och all tyngd hamnade juh på dom 2 hjulen och 3:hjulet fram vart fritt och jäklar vilken skillnad att köra..rena dröm vagnen nu nej men jag tycker du kan köpa din för det dröjer väl inte så länge tills du kan vända henne bort..lagom till sufletten börjar falla kanske .. nje men do mska va minst 1 år sägs det juh innan man ska vända dom från en så jag ska vänta med att vända våran bortåt och försöka få en ny sufflett iaf!

• linoliv

Johanna- Stackars Magnus med att ha magsjuka...inte direkt kul. Magnus hade det förra veckan men vi klarade oss, kanske nån pappabacilusk...

• englamax

elin- åhh det finns hopp alltså?!!! ...jag tvättar händerna hela tiden..e liv rädd att jag ska bli sjuk, det värsta jag vet e att spy *huuu....skönt att ni klarade er!!!

• englamax

buuu* magnus fick inte jobbet men har ev ett annat på G som skolfotograf! vi får se hur det går! men bajs korv va sur jag blir..tänk, han kunde fått fast jobb 100% tjänst..buuuu

• Annizz

brodsmulan: tack! har man teori första gången??

Englamax: oki..jag har beställt en fyrhjuling, fast det är väl samma problem då...va skönt iallafall att det inte krånglar åt andra hållet oxo..hoppas det blir bättre mä en ny suflett så du slipper det..hur lång garanti är det på vagnen då??

• englamax

just ja ..ska smyga in och kolla...

• englamax

det står inte..konstigt! jag ska ringa och höra imorn hur det blir med vagnen..han skulel ha hört av sig i måndags men inte gjort det!

• englamax

Petra-buuu* magnus fick inte jobbet men har ev ett annat på G som skolfotograf då dom ringde idag från ett stort föetag i örebro då dom hört om magnus! vi får se hur det går..

Svar på tråden LindeMammor2005