• englamax

LindeMammor2005

Det var en gång ett gäng gravida tjejer i lindesberg
    som gillade fikabröd i mängd.
    En av dessa tjejer startade en tråd
    för att de skulle kunna prata, fika och ge varandra råd
    Tjejerna blev bara fler och fler, och
    magarna växte bara mer och mer.

Nu har de flesta bebisar kommit ut,
    men någras graviditeter är ännu ej slut.
    Vi fikar och fikar och pratar på
    och är alla glada att vi så många vänner kunde få.
    Nu när vi har fått våra bebisar behöver vi fortfarande stöd och råd
    och därför startar vi nu denna tråd!

*barn födda 05*
    AnnaMax (Anna 27år Vedevåg)--------------Max 7/1 3450g, längd 50
    balluran (heli 26 år lindesberg)---------------john 18/1 g? längd?
    Mella(Åsa 28 år Vedevåg)---------------------Isak 14/2 g? längd?
    Mussa mus(karin 23år vedevåg)--------------Hilda 19/2 2725g, längd 48
    isaccc(Linda 25år Löa) ------------------------Isac 24/2 2900g , längd 50
    Matsdotter (Carolina ** år Lindesberg)-------Maya 28/3 2120 g, längd 42
    EnglaMax (johanna 21år lindesberg)----------Max 30/3 3055g ,längd 52
    Morotsmamman (Linda 26år Kopparberg) ---Maximus 6/4 3865g, längd 52
    Mysan 77 (Jenny 28 år Vedevåg)--------------Levina 9/4 3945g, längd 50
    Peand (Petra 33år Vedevåg)-------------------Jonas 15/4 4280g ,längd 53
    Solhöjden ( Maria 30år Lindesberg------------ Patric 22/4 3675g längd 50
    Molaris (Cissie 29 år Rya, Lindesberg)----------Tindra 1/5 3050g Längd 50 cm
    Krissy81 (Kristina 24 år lindesberg) -----------Lucas 9/5 975g, längd 36
    Druvan(jessica 30 lindesberg)-----------------Kevin 22/6 3600g ,längd 52
    Michelle ö(michelle 22år lindesberg)-----------Jakob 23/7 3725g , längd 51
    Brodsmulan (Cissi 29år Stråssa)---------- ---- Joachim 22/9 3535g, längd 48
    Annizz (Anna 20år Fingerboda)------------------Jenna 3/9 3950g längd 51
    Mary1(Marie 22 år gusselby)BF 5/11--------------Max 3/11 4010g ,längd 50
    Malmhagen (sara 22år Lindesberg)------------ Victor 14/12 04 3425g längd 50

*gravida 05*
    Smindy (Sonja 26 år Lindesberg)BF 13/2------

• Svar på tråden LindeMammor2005
  • linoliv

Nu är jag trötter så...

...hej då brudar vi ses imörn!

• Smindy

Englamax- Ja det ska bli såå skönt att bli av med magen! & få ut lilla grabben! Åhh vad jag längtar! Men fatta vilken deg det blir istället! Baka baka bulle....

• Peand

Hittade ingen hund eller make i soffan igår de hade förflyttat sig upp i vårat sov rum och Jonas hade visst gnällt lite så de låg alla tre i våran säng. Hur gosigt som helst
    Natten ahr varit lugn och han har sovit hela tiden trots att Jonas har krånglat lite.

Jenny - Hur är det? Jag kan knappt sätta mig. Att sitta eller gå är inge problem men just sättandet - ujujuj!!! Kommer och hämtar dig runt 16 så vi får åka och förvärra det hela lite....Glöm inte "spyhandduken" Hör av dig om det är något...

Nu ska jag värma upp på Marieberg, själv!!!! Behöver skaffa lite saker till Snobben och sedan tänkte jag passa på att springa (?)över det andra också. Familjen stannar faktsikt hemma så jag får egentid.WOW!!!

• Brodsmulan

Härligt Petra att bara få åka iväg lite så på egen hand, kuligt att handla småsaker till den nya familjemedlemmen hoppas du får trevligt!

• Solhöjden

Grattis Petra, va kul att Snobben följde med hem! Ska bli kul att få träffa honom.

Välkommen Sixten101!

• sixten101

Alla andra gör ju det så jag måtte väl oxå...Grattis peand till nya familjemedlemmen:0)
    så kul med hund..själv skulle jag inte villja leva utan djur runt omking mig.
    jag har tre katter i olika åldrar en hund på 6år och en pippifågel.

Dom e mina barn än så länge ;0)

(Cissi! Nannyakuten på femman idag kl:20.00)

gäääsp ne måste gå o dricka lite kaffe:0)

• Morots mamman

Hej.. Grattis petra till vovvisen , nu är väl jesper glad? Här tjatas det om vovve valp varje dag (felix vill ha en) men inte mamma haha

Usch så trökig maximus har blivit på nätterna vaken flera gånger å skriker å vissa e han busig *suck* började i samband med att jag började med denna 5 mm men jag ska fortsätta 1vecka till å blir det inge bättre så struntar jag i det...

Välkommen Nina & lycka till......

• MaLevi

Petra - Grattis till vovven! Jo, jag har inte så ont men Krister fick lust att möblera om och flytta upp datarummet igår morse innan shoppingturen. DET kändes att springa i trappen upp och ner bärandes på tunga saker

Shoppingturen var lyckad. Krister och Levina var med och Martina & Björn. Vi delade på oss tjejorna mot klädaffärerna. Så nu har jag ett par nya jeans och en ny kappa från Sisters! Allt handlat på rean En topp från Gina slank ner till ordinariepris...

Petra - Hade en tuff natt. Vårt besök åkte inte förrens runt 3 och så kunde jag inte sova. Så jag hoppar över Arobicen ikväll. Tar den nästa vecka. Känner att jag kan göra det med rent samvete eftersom du har Karin med oxå Eller?

Anna - Hur gick det med Jenna och babysimmet?

För oss gick det ok i 20 minuter sen var gumman trött och ville inte mer utan bara ville sitta och spana in de andra. Men det var jättetrevligt gäng vi har hamnat i nu!

• MaLevi

Petra - såg precis att du skulle ut på egen tid så jag slår en pling!!!

• Peand

Jenny - Samvetet är ditt Ja, Carin följer med man annars hade jag åkt själv.....

Linda & Sixten - Tackar så mycket Känns ju som när man fick barn nästan Skulle in på djuraffären på Mareiberg för att köpa ett nytt halsband, lover er att jag kom ut med sveriges dyraste halsband Var precis som när Jonas föddes och man bara skulle ha en pyjamas och kom ut med halva affären. Dyrt som satan blev det

• Peand

Psssst....Viskar ** För den som vill finns det bilder på vovven i mitt galleri. Vet att det iallafall är en som har efterlyst det Varesgod

• Solhöjden

Har spanat in Snobben! Han ser mycket pigg o glad ut, han kommer stortrivas i er familj... Var det aerobics i kväll?

• Morots mamman

Petra kunde ju inte låta bli att titta in i ditt galleri när du viskar på det där viset han var ju ur tjusig man blir lite sugen men NEEEEEEJ haha

• sixten101

Linda tack för välkommandet!

Petra Snobben var ju jättesöt....lite avis minns när vi hämtade hem våran Donna när hon var bebis...det är hon inte nu längre:=?

nehepp ska kila till mammsen strax det är ju nannyakuten på femman kl 20.
    (för jag har ju inte femman nänä)

• MaLevi

Petra - Hur var det? Hade förväntat mig en rapport vid det här laget Men men, vi tar det imorgon. Jag är borta hela eftermiddagen. Har jag tur kommer jag ut vid 19 snåret. Full bokad imorgon. Först skola och sen BVC träff.

Maria & Elin - Glöm inte BVC träffen!!! 16.00!!!

Nu ska jag stupa isäng. Godnatt på er! *GÄsp*

• englamax

ny sida.. föräldrar-övrigt- gissa er fram

• englamax

cicci- kan inte du lägga en direkt länk härifrån och till nya sidan..du som kan det där!

• linoliv

Godnatt Jenny, vi ses imorn på BVC.

• linoliv

Aha är det dags för en ny sida, alltså läggs den här ner då?

Svar på tråden LindeMammor2005