Inlägg från: snöstjärna |Visa alla inlägg
  • snöstjärna

~mittenavmajknoddar~

jakeline skrev 2010-11-04 15:33:06 följande:
    jag hade först tänkt att lacka om den i vitt, men pappa sa nej... :p så jag fick böja mig. Ska försöka ta reda på vilka som legat i den och måla dit alla namnen någon gång...
    Ja det hade ju varit roligt, men det är nog svårt att veta med säkerhet vilka som legat i den =/
    Men verkligen underbart med en sådan tradition, funderar om vi ska skriva in våra barns namn på undersidan eller nått sånt i alla fall, så att de finns kvar =)
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • snöstjärna

Använder helst mammaleggings jag, alla mina vanliga trycker så på magen =(
    Har budat hem lite gravidjeans med som jag hoppas passar.
    Jag vill inte ha de vanliga alls längre, går helst i mysbyxor hemma som är stora sedan jag var större =) Det är skönt för magen =)

Nu ska vi snart ut på köpingen å gå på spöknatta, lite läskigt så där men mysigt =)

• snöstjärna

Vårt lilla spöke/benrangel här i kväll när vi skulle ut på spöknatta.

Dekor ute på köpingen, mysig å läskig stämning =)

• snöstjärna

så söta!

Jordan är ju 3 år å han pratar å pratar om både lillebror å lillasyster .... hur den kommer att sparka på honom från magen om han lyssnar på magen .. vad de kommer ifrån vet jag inte =P
    Å sen om hur han ska hjälpa mamma på natten om bebis ropar å vill ha välling, då ska han ha vällingen i sin säng säger han å ge bebisen =) Så söt. Å nappar ska han oxå ha ...hihi.

Kanske får man en massa hjälp med bebisen ;)

• snöstjärna
    TheLove skrev 2010-11-05 14:58:39 följande:
    haha såå söt, speciellt med att han ska hjälpa dig på nätterna. Tycker du ska spela in och ha som bevis om han vägrar hehe
    haha precis ;)
    kanske skulle göra det ...
  • snöstjärna
    TheLove skrev 2010-11-06 08:08:43 följande:
    Hade det inte varit för foglossningen igår så jo. Jag med... Det ända just nu som tyder på graviditet är fogarna som spökar, men det är ju dessa veckor de kallar "spökveckor" eftersom många inte känner nått då! Andas ut, mini mår fint där inne ska du se :)
    Mmm intalar mig hela tiden att de är de här jobbiga spökveckorna som entrat nu.
    Känner mig så ogravid. ... det enda är väl att jag springer på toa stup i kvarten ännu. Men sen är typ allt borta ... å magen är väl svullen, men känns inte så där gravidsvullen =P

Bläh för den här tiden. Nu får novemnber passera SNABBT!
  • snöstjärna
    TheLove skrev 2010-11-10 13:57:12 följande:
    Nu sitter ja i väntar på kubet... Om tre minuter är det dags men tror de är försenade... :S wish me luck!
    Lycka till! Detta blir fint! =)
    Kanske får du med en bild oxå?

Längtar själv sååå tills jag börjar känna nått, eller kommer iväg å tittar på den lille ... just nu känner jag mig så ogravid =(
  • snöstjärna

Tyckte mig känna lite fladder här om dagen jag med då jag satt lite obehagligt ...
    Men sen inget mer, går in i v14 i morgon ju! Hmm.
    Vill börja känna snart, känner mig så ogravid ju =(

• snöstjärna
    TheLove skrev 2010-11-14 07:02:48 följande:
    Vi ska åka till Järvsö i februari gör att fira min pappas 50-årsdag. Jag har bestämt mig för att inte åka alls men av anledningen att jag är uppvuxen med solsemestrar och åkt snowboard två dagar i hela mitt liv och är totalt värdelös på det... Vågar inte ge mig på det.

Jag kommer hålla mig i pulkabacken med sonen istället och köpa ett par skridskor till honom och åka lite, för det kan jag och inte har jar ramlat på magen någongång...

Klart du ska åka om du känner att du klarar det. tänk bara på Malin Bayard som hoppade i tävlingar som höggravid...  Det gick ju bra... Du kanske ska undvika svarta backen dock? (säger jag som enbart vågar åka barnbacke haha)
    Men då får du ju hojta!! =) Vi bor ju i Ljusdal, grangårds! ;)
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~