TheLove skrev 2010-11-16 17:46:16 följande:
jo 13+ tror jag... jag går ju in och läser på V.14 när jag går in i 13+ men vissa sidor räknar ju olika så jag är inte helt hundra... annars är den väl några cm kortare men man ser på kubet... jag såg sämre denna gång än med sonen men tror det kan bero på att mini låg i bakvägg denna gång och Elliot låg i framvägg...
Någon av er som provat bärsjal eller planerar att ha det?
Jag har varit inne och läst endel om det och är helt fast, måste köpa... tänkte köpa det istället för syskonvagn...
Jag fick en av mamma förra gången, men det var en i linne och det funkade inte riktigt så vi fick en Baby Björn-sele istället och det var superbra! Kommer använda den jättemycket istället för syskonvagn.
hoppfull 2010 skrev 2010-11-16 21:32:19 följande:
Hej på er!
Igår blev första inköpet till trollungen där inne...:) inte alls meningen att de skulle bli nått inköp just nu..men vi såg den här på blocket och kunde inte låta blir. 500 kr fick vi ge för den. En trollvagga..den går att gunga, eller ha still. SKulle tro att vi kan ha den fram till 6-7 månader, sen så tror jag vi kommer ha en vanlig spjälsäg, förhoppningsvis min gamla sen jag var liten.
Men kändes välldigt konstigt att helt plötsligt ha en vagga hemma..:)
Sov gott allihopa!
Åh vilken fin! Vi har en gammal en som gått i släkten i många herrans år. Sonen sov i den till han var kanske fyra månader sen flyttade han till spjälsängen.