Inlägg från: jakeline |Visa alla inlägg
  • jakeline

~mittenavmajknoddar~

snöstjärna skrev 2010-12-02 13:21:50 följande:
    Ja det är lääääänge. 14 dagar kvar idag.
    Jag har ju sett bönan, men de var ju i v7 eller nått.. hundra år sen mao.
    Å inte har jag känt av h*n nått =(
    *fniss* det kommer! jag kände ingenting förra gången förrän runt rUL. Moderkakan låg i vägen...
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • jakeline

tjo! idag har vi tittat på en liten bebba! bara en månad och yttepyttig. Mindre än sonen var när han var nyfödd! Å sonen var så försiktig så, klappade försiktigt och var väldans nyfiken.

Ny magbild i vår magtråd och i galleri.

~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • jakeline
    Sommarnatt2010 skrev 2010-12-05 20:24:40 följande:
    Hmm jag får sån fruktansvärd halsbränna på kvällarna. Finns det något man kan göra förutom att knapra tuggtabletter...Är inget stort fan av tabletter o om det ska fortsätta så här blir det lätt en tablett om dagen...är det verkligen bra???
    jag var beroende av gaviscon förra gången... knaprade ganska många när det var som värst. har hört att banan ska vara bra mot halsbränna.
  • jakeline
    maddelu skrev 2010-12-07 18:45:10 följande:
    Hej alla!!! Håller koll på tråden, men har inget "vettigt" att skriva :P
    Men jag undrar om alla ni känner fosterrörelser? Jag tror att jag känt nått på senaste, men är inte säker ju... Men är inte orolig eller så, för hjärtljuden har jag hört senast igår :) bara nyfiken på hur det är för er andra??
    Hoppas ni har det toppen!!!
    jag känner lite buffar titt som tätt, men långt i från varje dag. Det blir mer och mer. KÄnde inte säkert förrän efter UL förra gången. Men det känns som om bebis ligger och trycker nere vid blåsa hela tiden för jag måste springa på toa jätteofta och det gör nästan ont som om någon är där och trycker liksom... :P speciellt om jag håller mig lite extra. Känns ju dumt att springa på toa en gång i kvarten på jobbet liksom...  :P

UL på tisdag. Yey... som jag har längtat!
  • jakeline
    tove83 skrev 2010-12-10 09:23:30 följande:
    Ul på tisdag ska bli skoj att få se pyret igen!! Någon mer som har samma dag?? Hoppas att allt står rätt till nu oxå?!!
    jag har på eftermiddagen den 14e! längtar som om en toka!
  • jakeline
    snöstjärna skrev 2010-12-12 10:29:07 följande:
    Det kommer ut på onsdag =(

Samt att vi kommer att separera ... det är verkligen kaos i mitt liv just nu.

Lycka till med era graviditeter.
    men gumman! Så mycket på en gång! *kramar*
  • jakeline
    TheLove skrev 2010-12-17 15:52:59 följande:
    Jag är så orolig... jag tycker mig inte känna några som helst rörelser... Känner ni? har inte känt någonting på flera veckor... så skrämmde en kompis upp mig lite nyss med... "men kände du i V.18 med sonen borde du ju känna nu med" urs vill inte tänka att nått kan va fel... Nu är det dock bara 11 dagar kvar till ul så får hoppas att allt står rätt till...
    jag tror inte att det är någon fara. Du kanske har moderkakan i framvägg... Bara för att du kände i den veckanf örra gången så betyder ju inte det att du känner bebisen i samma vecka nu. Oroa dig inte.
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • jakeline
    TheLove skrev 2010-12-23 07:54:36 följande:
    Bebis sparkade imorse så det kändes utanpå magen :)

Elliot sparkade på julafton första gången så det kändes ungefär en vecka äldre var Elliot i magen när jag kände honom...

Härliga julklappar (minijulafton här idag då vi ska fira med mormor, morfar, moster med familj)

Hjärta
    mysigt! hoppas liten ger sig känna för omvärlden också snart! tog lång tid med storebror dock iom att jag hade moderkakan i framkant förra gången... 
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • jakeline
    TheLove skrev 2010-12-23 08:30:53 följande:
    Det hade ju jag med men kände det ju ändå skapligt tidigt...
    sonen är väldans envis och var det redan i magen. Så fort pappan la handen för att känna så blev han blixtstilla :P
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~