~mittenavmajknoddar~
min har läckt ett tag nu, men sällan dagtid, utan mest på nätterna när man legat på sidan så de tryckts mot armen. Men det kommer inget om man försöker själv. :P
min har läckt ett tag nu, men sällan dagtid, utan mest på nätterna när man legat på sidan så de tryckts mot armen. Men det kommer inget om man försöker själv. :P
vi har också kommit överrens om ett killnamn, om det nu skulle bli en till. :P vi har tjejnamnen sen tidigare.
Jag har börjat fundera jättemycket på förlossningen nu. Ska sätta mig ner och skriva ned vad jag vill och inte. Förra gången gick inte vattnet utan de fick ta hål på hinnorna inne på BB.
På Danderyds sjukhus där jag ska föda har det något som kallas för 12 timmars metoden: dvs en förlossning ska inte behöva ta mer än 12 h och gör den det så diskuterar man vad som ska göras, om det blir snitt eller så. Jag vill absolut inte bli snittad igen om jag inte måste. Trots att det slutade i ett halvakut snitt förra gången är jag rätt nöjd med själva förlossningen, förutom att det blev så in i norden tråkigt när jag fick eda. :P Vi hade ju inte med oss någonting att läsa eller titta på. :P Nu har vi varsin laptop så det blir nog bättre.
BM rådde mig att ladda på med långsamma kolhydrater innan den här gången så jag är väl förberedd och vila så klart. :P hah förra gången var det ju julfirande innan och vi hade kommit hem kvällen innan det satte igång.
Äpple är ju tydligen en klassiker. Jag hade oxå ätit äpple den dagen jag åkte in....