• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

VL: Tack! Kram tillbaka, du verkar ha en jobbig dag du med... *kram*

Malin: Grattis! Vad roligt att du fått så bra resultat! Ååååh, tänk om jag också kommit under 80 idag... Det skulle kännas underbart! NU får jag lite ångest över att jag åt en hel burk creme fraiche igår, såååå onödigt! 600 extra kalorier bara för det! Men det var bara en dag, och blir absolut ingen vana! Ska bli jättespännande att väga mig idag.

Kan ta måtten nu meddetsamma, men vikten kommer i eftermiddag/kväll.

Lår: 58
    Knä: 38
    Rumpa: 110 (-3cm )
    Midja: 93
    Mage: 101
    Överarm: 33
    Underarm: 25,5 (-0,5cm )

• Sus69

God morgon!
    Bra jobbat Malin!

Här kommer min rapport!

Vikt: 98.4kg ( -0.7)

16/12-05
    Midja:105(-1/-10)
    Navelhöjd: 121
    Stuss:118
    Knä:40(-1/-1)
    Arm:37(-2)

Hmmm vägde mindre i går.. men var ju på julbord igår.. fast jag tyckte jag skötte mig skapligt så fastnar kg ändå på mig!

• idiotblondinen

Marsmamma: Då har du samma ångest som jag idag antar jag. Men vet du vad, den jobbar vi bort genom att röra på oss lite extra mycket idag. Ta ut varenda rörelse ordentligt, haha! Men du har ju minskat på måtten! Jättebra! Vi är så himla duktiga... Idag kommer förresten månadsrapport från TL! Jippi! *hoppar upp och ner i stolen* Kan inte förstå att vi redan hängt här inne i en månad... Hihi!

• alarik82

svårt å säga hur mycke jag har gått ner, men ca 0.5 kg för den står inte på 60 å inte på 61, jag har ju bara såndär vanlig våg så de rä svårt att se.

• Sus69

IB: Ja det får bli att röra sig mer idag, trots att jag tänkt att vila lite idag! Tog ut mig ganska bra i går..

Spännande med månadsrapporten!

• idiotblondinen

Men Marsmamma: Vila först, träna sen, då. Du måste återhämta dig också.

Bra emmamaria!

• Sus69

Ja hmmm svårt detta!*ler* Jag känner att inspiratonen att röra på sig finns inte; HJÄLP!
    Nä IB, sparka igång mig, annars blir det inte av!

Bra jobbat Emmamaria

• idiotblondinen

Marsmamma: Vi kan kanske göra en dagsdos både du och jag, nu meddetsamma? Frågan är bara vad... 12*4 sit-ups, nu! Pallar du, eller blir jag ensam?

• Sus69

Sit-ups är inte min starka sida.. du blir ensam.. jag kör en stund på cykeln och sen mitt pilates program, det blir bra va?

• ThereseLaurin

Halloj brudar =) fan va ni har gått ner i era mått =)

tyvärr hittar jag inte mitt måttbvand..måste ha städat bort det =(

I alla fall samma vikt som förra veckan....dvs 76.5

har skrivit ner er andra... väntar med spänning till kvällen då jag kan visa våra resultat =)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)