• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

men jag har vägt mig idag med skulle inte gjort dethar gått upp igen o nu har jag ju ätit bra tränat osv, så jag hoppas att på måndag när jag mäter mig igen att jag förlorat cm så det är muskler jag gått upp i

• ThereseLaurin

Marsmamma: aha då hajar jgag =) skita bra kämpat i alla fall =) du måste känna dig skita stolt =)

• Sus69

TL: Japp känner mig mycket stolt.. men julbordet i kväll sätter sig väl direkt på mig, så vi får se vad vågen utvisar i morgon, vägningsdagen!

• ThereseLaurin

Marsmamma. Ja jag ska på julfirande på dagis..känns inge kul har ju som ingen lust ens..men men man kan ju inte sitta där och vara den enda som inte äter lite gröt jaja...

• Sus69

Fast UTAN ER hade det INTE gått så bra! Så ta åt er av min stolhet ni oxå!
    Ni är ju kanonpeppare allihop!

• Sus69

TL: Jag ska försöka att inte ta så mycket som man brukar äta, du kan ju göra det samma..
    Fast jag vet hur det känns när man inte ens har lust att gå på nåt!
    Hade inte nån större förstålse för mina föräldrar, när jag var liten, och dom inte alltid gick på allt som anordnades. Kan säga idag förstår jag dom!! Vi var tre syskon och dom båda jobbade heltid, man får lära sig att sålla, så enkelt är det!

• ThereseLaurin

Mrasmamma: jo precis själva maten kommer nog inte bli nåstörre problem då jag har väldigt stark viljekraft =) men vi var inte iväg i fjol heller för då var barnen sjuka..så det är väl därför man inte har nån lust för man känner att man nästan måste... men de blir säkert kul...

• Våra Liv

behöver lite pepping nu när jag gått upp i vikt jue ....

• ThereseLaurin

Våraliv: dte är säkert som du säger att det är muskler..vad har du ätit för mat då???

• Sus69

VL: Hallå, muskler väger mer än fett!!!! Du ska se att du minskat cm!!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)