• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

Ib: ja man blir ju förvånad att sakerna är på rätt plats när man har små barn =)

• alarik82

T1 hehe chockande att de låg på sin plats va

ni andra har oxå varit duktiga ser ja....

jag brukar ju göra situps ja med, men har fortfarande sån träningsvärk efter i onsdags..

• idiotblondinen

T1: Jaså du gjorde dom på egen hand!

• alarik82

när ni gör situps gör ni hela vägen upp eller??? jag har fortfarande så dåliga magmuskler så jag kommer inte så högt upp än...

• idiotblondinen

emmamaria: Nä inte hela vägen upp, men nästan... Jag känner redan hur mycket bättre mina magmuskler blivit. Jag kan komma upp hela vägen, men jag tror inte att man ska det egentligen... Eller jag vet inte, det heter ju sit-ups så det kanske man ska... När man inte går upp hela vägen så kallas det crunches eller nåt... Äsch, jag vet inte. Men jag går inte hela vägen upp iallafall. Bara nästan.

• ThereseLaurin

Emmamaria: man ska inte göra hela vägen upp... det är va jag har lärt mig i min träning som ung =) du kan förstöra bla ryggen...

• alarik82

ok, ja har för mig att ja har hört nånstanns att man inte skulle gå hela vägen upp

• ThereseLaurin

Emma maria: då har duu hört rätt =)

E nu ska jag också göra sirupps =) vart så peppad =)

• Theresa1

ok, hehe we go:

knä 38
    lår: 63,5
    midja 81
    navel ca 89
    bröst 94
    arm 29

Vägde mig på BVC igår: 71.5 så jag antar att det är min riktiga vikt, har ju bara vägt mig på mammas o pappas trasiga våg... Känns bra att veta den riktiga... ska dit med Max efter jul igen för det är lite krångel så då kan jag väga mig igen så är det samma våg Då ska den visa 68. Tror ni på det? Jag ska jobba STENHÅRT på det, då är det bara
    3 kg kvar tills jag väger som vid inskrivningen på MVC...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)