• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

T1: Vad är det för snack? DO IT!

• ThereseLaurin

VET NI VA JAG TYCKER ÄR JOBBIGT.. DET ÄR ATT KLÄDER SOM JAG HAFT NYSS ÄR LITE STORA NU SÅ DE SITTER INTE LALLS snyggt. sen kläder jag kunde ha förut är försmå =( och har ingen lust att köpa nya kläder som jag kommer ha en eller två ggr.. har redan för mycket sånna kläder =( för jag vann 2000 på kappahl föut genom viktklubb och köpte kläder för det..men en del har jag inte ens haft på mig då de är för stora nu =(

• ThereseLaurin

Theresa: hehe oj ja jag frågade dig =) jag vart lite förvirrad då vi skrev olika =) alltså du har ju skrivit midja och de förut men nu skrev du annorlunda.. men jag tror det är rätt eller??

• Theresa1

Okej. nu reder vi ut detta Och så måter jag igen petnoga så kan du ta de siffrorna Ok?

Midja= snalaste stället mellan navel och bröst = 79,5 (detta stämmer för nu var jag vekligen peeeeeetnoga)

Navel: 90 - 91... Säg 90,5 så blir det bra!

• idiotblondinen

Usch, jag är så sugen på en Naturdietbar att jag överväger att bylta på oss och gå hela vägen bort till affären för att köpa en... Men det ser förskräckligt kallt ut...

• Theresa1

Klar, plus att jag gjorde ett set extra som böter för att jag sköt på det. Tanx IB!

• ThereseLaurin

haha thertesa det var ionte måtten jag menade=) jag menade om det var på midja eller mage..vilket mått jag skulle skriva vart=) men nu har vi ju rett ut det=)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)