• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Malin1976

Halloj!
    En tung dag för flera ser jag... Inte roligt! Men mitt problem är väl ganska litet motför andras ser jag.

Hade en kanonförmiddag iaf! Simmade 1½km å pustade ut i bastun som vanligt. Var och letade rätt på julklappar till Vilmer och nu ska jag skita i allt det andra! Ska göra som Blondinen å leka med pojken en stund så blir man gladare sen.

Fest för vissa ikväll, så skönt!

• idiotblondinen

Hej! Här händer det inte så mycket..?

Såååååå skönt! Kompisen som kom var rastlös som fan o ägnade sin energi till att hjälpa mig städa, torka mina bord och dammsuga medan jag sprang i tvättstugan o fick tvätten tvättad, städade toaletten och fick alla sopor (5 kassar) kastade! Ååååååååååååååh vilken börda som lyfts från mina axlar... Nu ser här ordentligt ut igen. Så jävla glad att hon kom alltså!

Nu lagar jag middag (sent, jag vet) o idag ska jag "synda"... Har nämligen en hel burk vitlökscremefraiche i kycklingwoken för det är jag minsann värd! Så det så.

Fick även komplimanger för hur mycket jag gått ner! Roooooligt!

• alarik82

IB nämen gud va skönt, sån kompis skulle jag oxå vilja ha ;) då har du ju städat å klart inför julen då...

dendär vitlöksgeggen är du verkligen värd...

försöker själv få med mig en kompis på 30 min basic styrketräning å 45 min boxercise imorron, få se hur de går

• Sus69

Här var det dött!

Hemkommen från julbordet.. Gick sådär! Vräkte inte i mig men åt lite godis och chokladmousse som efterätt.. Fast inga mängder
    Så i det stora hela är jag rätt så nöjd med mig själv! Få se vad vågen och måttbandet säger i morgon!

Nää kudden kallar!

Sov sött alla!

Kram Sussi

• Sus69

Så glad jag blir för din skull IB! Skönt att få lite avlastning! Städa är aldrig kul, men ändå härligt när man är klar! För hur det än är så mår man bättre när man har städat omkring sig!

• Theresa1

*eko*

Hade tänkt skriva så mycket men det tog stopp o jag orkar inte skriva igen. sätter mig ju ändå här imorrn så jag fixar det då.

IB: Ledsen att jag inte stöttat ordentligt idag Dålig kompis... Jag har inte varit vid datan... Ses i morrn

*Kram*

• Våra Liv

IB vet hur det är med dåligt med pengar o en ursökta men jävla massa problem, måååååååååååååånga kramar till dig som får kämpa o ändå är så stark o kirrar detta med träning samtidigt!

själv åt jag pizza igår dumt jag vet, men en stressig dag, massa tjaffs hemma2 extrem skrikiga barn o det ute på MAXI woho underbart... och nu får jag inget äta heller
    klockan 8 ska jag på glukosbelastning *hata*

• Malin1976

God morgon!
    Har börjat dagen med att väga och mäta. Blev så glad!!

Vikt: 79,9 (-2kg )
    Midja: 98 (-1cm )
    Knä: 36 (-0,5 )
    Rumpa: 109 (-1cm )
    Arm: 31,5 (samma )

Tror jag kan tacka nutrilette bars för vikten!
    Nu ska jag vänta med spänning på er andra!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)