Inlägg från: JoWiAn |Visa alla inlägg
  • JoWiAn

vikt...peppningstråd =)

Klar!!
    det är bara GI. Fösta dagen nu som jag tagit i mer än vanligt. Går mycket. tar en timme på morgonen och går i vanligt tempo. Ska köpa en mp3 spelare och ut o gå på kvällarna. Går fortare med hög musik i öronen..

• JoWiAn

mitt mått var 113cm nu är de 109 cm!!! på 5dagar.

Jag kommer unna mig något nån gång. Kan inte leva helt utan god saker. men inte i mängder och bara en gång i veckan. Läsk ska jag helt låta bli och chips. Men lite smågodis kommer de bli sen och en pizza nångång men då handlar de om var 2-3 månad kanske..

Hur gör du emmamaria??

• JoWiAn

Mina mått den 1/1
    Överarm: 46
    Mage:113
    Lår:71
    Rumpa:123
    Vikt 98
    Längd 165

• JoWiAn

Har precis lagt in morot;paprika och färsksvamp på grillning i ugnen. Penslade med olja, vitlök, peppar och vegeta!! Mumsigt luktar de!

• JoWiAn

till de ska jag äta rökt lax och en liten klick creme fraich(eller hurde stavas, lär mig aldrig)

• JoWiAn

jag är inte så ladad med gi RECEPT.äTER DE VANLIGA (sorry stora) typ. Men med fullkornspasta, fullkornsris , inget socker och inget vetemjöl. alltså inte kethup osv. O tänk på tallriksmodellen!!

• JoWiAn

ja jag görde inte så svårtför mig. Ingen kan leva på linser alltid. men man kan ju variera sig ibland. Jag kan inte leva på helt annan kost än vad jag ätit sen jag föddes. var inte fett innan när jag var yngre. men då åt jag inte allt de socker som jag äter nu heller.

• JoWiAn

o helst ska man ätra kolhydrater till lunch inte till middag. och ingen mat efter 7på kvällen!!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)