vikt...peppningstråd =)
*gråter* Hur kan jag ha gått upp 0,5 kg???? Iofs vägde jag mig på morgonen sist och nu är de kväll och har precis ätit middag. har ju bara gått 6 dagar iofs.. Nu ska jag inte väga mig på 2 veckor.
*gråter* Hur kan jag ha gått upp 0,5 kg???? Iofs vägde jag mig på morgonen sist och nu är de kväll och har precis ätit middag. har ju bara gått 6 dagar iofs.. Nu ska jag inte väga mig på 2 veckor.
Jag ger inte upp. Gick ut och sprang och gick snabbt om vartannat. en stolpe sprang sen gick.... helt slut nu.Nu ska jag sätta mig ner i soffan med min vatten flaska och mina rostade solroskärnor!!!!
Idag hade jag en ful tanke: "varför ska jag banta, mkt godare att äta godis och jag har ju sambo o barn o allt de där." sen tänkte jag om. Vill köpa alla kläder jag alltid velat ha. Nu går jag i jogging byxor po tishirt för att jag känner mig så fett och ful ändå. Känner mig inte bekväm i andra kläder som sitter åt. Tycker jag ser ut som en flodhäst när jag provar kläder i affären. Vill inte ens gå dit o kolla. Känns menningslöst.
iB var bor du???I skåne?
oki.Aldrig hört talas om. själv bor jag i tomelilla.: )
duktig du är emmemaria
Tänkteså att istället för att springa 1 tim 2ggr i veckan så gör jag de varje dag istället fast bara 20 min då. Jag hatar och springa.Kunde inte ens springa längre sträcker när jag tränade teakwondo 6 ggr i veckan (dock typ 7 år sen). Så jag gör så här istället och tar de på kvällen när sambon är hemma och William sover.
IB: Tomelillaär väl rätt mysigt. Inte bott här så länge men sambon är här ifrån. Bra för barn att växa upp iaf. Jag är från malmö från början. Lite lång kö i barnomsogen annars är allt bra!
Puffar upp tråden lite. Har tråkigt! Nån som har nåt kul att berätta???
Nä inget särskilt men finns på www.giboden.se/gi/recept.asp där finns några. o på www.tasteline.com
oki.... Själv ska jag ut o gå ikväll. William hade hög feber i natt så vill inte dra ut han för länge i kylan!