Inlägg från: JoWiAn |Visa alla inlägg
  • JoWiAn

samma argument som rökare. "man aandas ju in avgaser och de e farligt, så röka kan man ju oxå göra".

• JoWiAn

Just nu sitter alla i familjen och äter godis coh chips och dricker läsk och jag mår bara skit. Blir dö deprimerad och är bered att ge efter 1 gång i minuten. Måste de kännas så här. Tänker att man måste ju kunna äta godis.

• JoWiAn

IB: jag vet inte. Sambons barn är här denna veckan. Han tycker väl inte domska lida för att jag gårner i vikt.menmen du vet hur killar e!! Han är mersockerberoende än vad jag är bara att han är smal. Men har ett sjukt begär av sötsaker

• JoWiAn

Jag har haft godis eller nån annan gosak frmför ögonen i stprt sätt hela veckan,

• JoWiAn

Min sambo kom med förslaget att bara ge dom godis på lördagar men deras mamma ville att de skulle få när de vill ha. STÖRD!!! Jag har ju william oxå o han kommer INTE få godis så som de här. Ska försölka att inte ge han läsk heller. Nu dricker han enbart vatten och mjölk och är hur nöjd som helst. rynkar på näsan om han får nåt annat att dricka.
    En gång i veckan är väl helt ok att de äter godis i visa mängder. Då kan man ju ställa fram annat oxå typ popcorn eller grönsaker o dipp. Gott de me!!

• JoWiAn

Jo de e sant... Men innan har jag ju varit duktig på att äta godis lite när som helst själv ju... men slut på de nu!!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)