• Sus69

vikt...peppningstråd =)

Har inte tagit mig på nån promenad än.. har slöat och tittat på oprah.. Vilken misär i spåren efter orkanen Katrina.. Som sagt som jag sa tidigare" var nöjd med det man har"..

• Sus69

Trevlig resa TL!!!!! Vi är INTE alls avundsjuka..

• Sus69

IB: Jag kom ju oxå på ett gott recept, lite sent men ändå..

Tortillatårta
    Stek 4st tärnade kycklingfilèer
    Blanda i cruncy salsa (medium smak blir ganska starkt)
    Blanda sedan i en grönsaksblandning som heter broccolimexicana, ca 3/4 delar av påsen, låt puttra en stund.
    Ta ett paket tortillas(små)
    Varva sedan tortilla med köttblandningen, börja och sluta med tortilla på en ugnsform.
    Lägg sedan lite mozarella högst upp..
    Gratinera ca 10min i 200gr
    Servera med en grönsallad

Ett recept som faktiskt är nyckelhålsmärkt...

• Sus69

Det är supergott!! Jättebra bjudmat oxå.. går kanonbra att förbereda och bara gratinera när gästerna kommer..

• Sus69

Köpte en dansmatta till barnen i julklapp, jösse vilken rolig grej! Bra för motionen...
    Nån annan som har provat?

• Sus69

Men Nova nu är det ju inte så många dagar kvar (innan BIM menar jag).
    Ohhh vilken förebild jag är då... vissa dagar kanske men inte alla.. Var iaf och handlade idag UTAN att lägga några godsaker i korgen..*ler stolt*

• Sus69

God morgon!
    Ni är så duktiga allihop!!
    Nova: Har alltid haft ganska lätt att bli gravid, men förstår ändå hur du har det! Du vet, vi håller tummar och tår för dig!*kram*
    Våran dagsrytm är helt urled.. sov ända till kl 8.45.. och när man vaknar känner man sig fortfarande helt slut... Men motivationen är kvar.. naturdiet och kaffe till frukost!
    Strax en sväng på cykeln om mina äldre barn kan se efter Isa en stund..
    Sedan blir det kanske en sväng till pulkabacken..

Hur ser eran dag ut?

• Sus69

IB: *kramar om* Ta nu inte detta på fel sätt, snälla. Men du kanske behöver hjälp att prata med nån?!? Du är ju en sån fantastisk tjej och mamma! Du ska inte behöva må så här..

• Sus69

Theresa: Vilket gott mellanmål, med banan och nötter, tack för tipset!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)