• Sus69

vikt...peppningstråd =)

God morgon alla ni duktiga där ute!
    Hade skrivit ett långt inlägg när mellersta tjejen är här och pillar.. och nu orkar jag inte skriva det igen.. Har ingen som helst motivation!!!! Motionerar iaf, men maten går inge bra!!!
    Så någon vägning blir nog inte av i morgon, om inte ni har en riktigt bra anledning till att ja ska göra det!

Kram från en hopplös Sussi

• Sus69

Ib: Har nog nåt allvarligt fel i min skalle! Vill ju gå ner, men tydligen inte tillräckligt mycket!!
    Men skam den som ger sig!!! Får väga mig och delge er, så får jag skämmas lite... Kanske hjälper det!

• Sus69

Tack för peppningen tjejer, NI är kanon allihop!!

Theresa: Det har inte hänt nåt speciellt, tycker bara inte om julen.. Men biter ihop för barnens skull! Har inte, hör och häpna, käkat godis! Utan bara frångått dieten med naturdiet.. Då går jag direkt upp i vikt.. för jag HAR motionerat oxå.. Idag 15min på cykeln+ pilates..

• Sus69

hmmm tryckte iväg det för tidigt!
    Igår rasktakts promenad i ca 45min.. Slank iof sig ner lite pepparkakor och en lussebulle igår.. Sen har det vart dåligt med grönsaker..

Sarah: BRA jobbat, vad duktig du varit!!

Men efter ha läst lite vad ni skrivit så, fan jag ger inte upp, ska väl lätta för mig oxå nån gång!!! Ni blir väl trötta på mig som ena stunden ger upp och nästa så ska jag kämpa.. sorry jag är nog sån! Tur att ni finns här när jag är färdig att ge upp! Har ju käkat på mig mina 30kg under många år, så det är väl bättre det tar tid att få bort dom?!?!

Tack för att ni finns!!!

• Sus69

TL:Undrar som Theresa..

Theresa: TACK!! Klara jag inte detta med erat kanonstöd, så får jag nog ställa mig in på att leva som en tjockis!!!

• Sus69

God jul Alla!! Har sååå mycket att göra..*pust och stånk*

kram Sussi

• Sus69

Halloj alla!
    Har gått skapligt för mig.. IDag har vi vart och åkt pulka.. Började dagen med 20min på cykel + pilates.. Så lite stolt är jag allt..
    Har dock varken vägt eller mätt mig..

Kram Sussi

• Sus69

Hur har ni andra det med motivationen?!?.. Fick kämpa som sjutton med mig själv i morse, för att komma upp på cykeln för att sen avsluta med pilates.. Men kände mig väldigt nöjd efteråt! Sen har fortsatt att stoppa i mig en massa onödiga grejer så det blir till att, ännu en gång, ta nya tag med maten!!!

• Sus69

Kikar in och TACKAR dig Katarina, för ditt gulliga inlägg i min gästbok!Värmer enormt mycket!!! Jag har inte gett upp helt.. Men har lite dåligt med motivation.. VILL, VILL, bli smalare och må bättre!!!!!
    Ska vara här mer och göra en ännu starkare ansträngning att nå mitt mål!!!
    Tack alla för att ni finns!!!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)