• Sus69

vikt...peppningstråd =)

Men Katarina, vad händer om du brakar ihop totalt?!? Vet att det är svårt med psykologer och teurapeter, och beetendevetare.. lever ihop med en som blir deprimerad med jämna mellanrum, men efter många om och men träffade han en som förstod honom precis.. Så kanske att du måste ge det en chans iaf.. Har förstått att du blivit sviken förrut men nån måste finnas som kan hjälpa dig! Gäller bara att hitta den personen.. Så finns vi här oxå så du vet.. Du är MYCKET värdefull i våra ögon...

• Sus69

Skäms?!?! Varför?!?! Absolut INGET att skämmas för, hör du det!
    Kram

• Sus69

IB: Lovar, att inskolningen kommer gå bra.. När du sen är klar med den kommer du tycka att det är skönt att få en stund för dig själv! Och det är absolut inge fel i det, vi älskar inte våra barn mindre för det.. Passa då på och njut!

• Sus69

Theresa:
    Ja försök knip när du hoppar, men knip oxå vid andra tillfällen, så ska du se att det blir bättre...

Jag har gjort 20min på cykeln idag.. men nu håller jag på att byta gardiner i vardagsrummet.. Jag har kollat länge på ett par panelgardiner på coop, men har vart för snål att köpa dom! Sen sänkte dom ner dom till (kostade 199:- från början) 99:-, men jag var fortfarande för snål.. Har två fönster i vardagsrummet för att urskuldra mig lite.. Dagen före julafton var vi där för att inhandla det sista inför jul, vad skådar då mitt norra öga! Nedsatta till 49:-.. gissa om jag jublade.. Men sen skulle jag ju då ha enfärgade oxå.. Åkte till Rusta, samma där 99:-, för snål igen.. och så skulle jag velat haft en färg som inte fanns, tur det! Efter julen var även dom nedsatta till 49:-.. Så nu vart det billigt! Och jag är nöjd och glad!

• Sus69

Välkommen Koviktare till vårt (oftast)glada gäng

Alla kör lite olika.. Nån nutrilett + träning, jag själv lite naturdiet+ div motion..

• Sus69

Är så kaffesugen..men är sååååå tråkigt att dricka det själv.. Är det ingen annan som ska dricka?

• Sus69

Ohhh IB, Är så glad för din skull!! Vad duktigt du har varit!!!

• Sus69

VL: Hur ofta kör du WinsorPilates?*nyfiken*

• Sus69

Hur förstörd där nere ska då inte jag vara, som fött tre barn?!?!

• Sus69

Vad inlägg det hann bli innan jag fick i väg mitt...
    Var ju efter Malins inlägg om vad hennes mans kompisar sagt som mitt skulle ha vart..

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)