• Sus69

vikt...peppningstråd =)

Jag är oxå gärna med!

Ska börja idag. Har mer än 30kg att få bort.. Så behöver verkligen stöttning!

Har tänkt göra så här: Äta enl tallriksmodellen och försöka sluta äta godis i veckorna.
    Motionera minst varannan dag, t.ex promenera. Går på vattengympa på söndagar. Sedan köra WindsorPilates varannan dag. Vad tror ni? Allt hänger naturligtvis på min egen motivation, men därför är jag gärna med här!

Sussi

• Sus69

TereseLaurin BRA kämpat med viktminskningen!

• Sus69

Theresa1: Ja lägg gärna ut recepten, alltid kul med lite nytt!

• Sus69

Har ni provat naturdiet oxå? Det har jag hemma så det kanske man ska prova som man kommer igång på riktigt, vad tror ni?

• Sus69

Theresa1: Jätte fina bilder!

• Sus69

Ni är lättviktare jämnfört med mig.. Men det är bara bita ihop och kämpa.. Theresa1 jag kommer nog prova hela dieten tror jag.. Lät spännande! Ska kanske köra den from måndag.

Ska iaf tänka på vad jag stoppar i mig denna vecka och motionera!

• Sus69

Jag har inga problem med att tala om vad jag väger.. Det ser ju alla iaf att jag släpar runt på alldeles för mycket..

Jag är 168cm och idag står vågen på 101.4kg.. som ni förstår har jag lite att ta tag i!
    Har förlikat mig med att trådsmal blir jag aldrig, men vill iaf ner till ca 70kg.. Hjälp mig..

Vissa dagar känns som om man är ett hopplöst fall och andra dagar känner man det som om man fixar det hur lätt som helst... Jag skulle nog behöva en avgiftning mot socker!
    Men nu ska jag fixa detta! // Sussi

• Sus69

idiotblondinen: Vad duktig du är!
    Hur har du gjort för att sluta med sockret?

• Sus69

Vilken inspirationskälla du är!

Precis som du säger att resultatet blir ju fantastiskt! Jag vet ju att tappar man bara några kilo så mår man ju såååå mycket bättre psykiskt! Min motivation håller oxå på att infinna sig! Kroppen nästan skriker efter att få röra på sig, det ni!

Ska försöka klara dagen utan att inta nåt socker, hmmm, hade iof sig äppelmos på havregrynsgröten, men from med NU! Nada socker...

• Sus69

Roligt tips Danbala!
    Hur mycket har du lyckats bli av med?*nyfiken*

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)