vikt...peppningstråd =)
tjejjer vad gör ni, det är så tyst här.
tjejjer vad gör ni, det är så tyst här.
Japp nu är jeansen lagade... Fast det var ett tag sen jag blev klar... De sitter som målade på min välsvarvade kropp
ib: neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Tjenaremors alla.
Jag sitter o har ångest för ingen anledning
Fattar inte.. nästan så det är svårt att andas
Sissie
Har det hänt ngt eller? Eftersom man måste äta så kan man ju lika gärna göra det nyttigt, eller hur... Om du nu MÅSTE ha godis o så, kan du inte motionera lite extra eller bara ta litelite. Om du tillåter dig att fuska lite nu ett kort tag så blir det ju inte lika spännande. Man blir ju jämt så sugen på sånt man inte får äta, om det är ok i liten skala kanske du inte blir lika sugen. Bara en tanke...
IB: Julklappstips... Hm... Det finns jättesnygga o billiga smycken till systrarna. Till Filip... Vad har ni för leksaksaffärer? Tänker du dig en dyr eller några mindre? Föräldrarna *svårt* Vad är de för personer? Alltså intressen o så, dricker de kaffe?
Marsmamma: Du har ju varit DÖDUKTIG!!! Skaffa dig ett delmål med motivations present som du bara MÅSTE ha...
Jag köpte fina undisar som presen till mig själv o jag kan ju säga att det var fler här hemma som uppskattade det
Jag har aldrig haft en sån snäll sambo förut *hehe* Närå, han är alltid jättegullig... Men han blev också glad.
IB: Det finns ju såntdär tuggummi som smattrar i munnen, som de ville förbjuda för att man kan få hörselskador, det är ju lite destruktivt...
vad hände nu då... det var du aktivitet när jag började skriva...
Vafan... är det bara jag som inte har ett liv idag...
Näe vi tröttnar inte på dig, om du läser bakåt i tråden så det du att vi alla vacklar mer eller mindre...
Vi finns ju här för att peppa varran när man tappar sugen ju... Om du bara gnällde
så kanske vi skulle tröttna på dig men du gör ju faktiskt inte det!!!
30 kg tar ju ett tag att tappa så *hang in there*