vikt...peppningstråd =)
Ett exempel på ångestskapande läsning... Hur hjärndöda kan folk vara och fortfarande andas?
Jag säger bara oprah... jag grinar så jag inte ser ngt, hulkar o snorar och Max sittr och tittar konstigt medan jag snyftar "Det är ingen fara gubben, Mamma är inte ledsen, bara lite rörd *buhu buhu* Titta dem mamman fick också en bebis... *uhuäääää*"
Eller
"*gråt gråt* Mamma ska alltid skydda dig *snyft snyft* INGEN ska få vara dum mot min lilla Max... Mamma ska rädda dig gubben *grin grin*
Om nån jävel kommer mobba mitt barn ska jag spika upp den ungen. Föräldrarna ska också få fan. Sådetså. Det är så hemskt med den där stackars överviktiga killen som tog livet av sig för ett tag sen för att han var mobbad, jag kan bli GALEN på sånt, ska det vara så svårt att bara vara snäll???
Malin: Jag vet inte huuuuur många snygga hårspännen o snoddar jag har som inte passar... Poff säker det så har hela uppsättningen rasat ihop.
Jag var jätte optimistisk efter jag hade tappat massa hår när jag ammade... Men det var samma läge och jag vill VERKLIGEN inte klippa av mig håret även om jag trivs asbra i typ axellångt hår...
På BB började jag stortjuta i korridoren när vi träffade barnmorskan... först blev jag lite rörd när jag tackade henne för förlossningen sen så fullständigt bröt jag ihop när hon sa att Max var fin *hehe*
Starka nerver... NÄ
Malin: Vi säger att vikten är muskler, visst måste det vara så?
Malin: Kyckling korven är mycket bättre!!! Det smakar ju bra också.
ib: Det är så hemskt när de kollar på en som om de fattar att det inte är ok... Max kan få ett osäkert leeende på läpparna o se orolig ut, det är jätte jobbigt. Fast man inte är ledesn på riktigt... Men det är ju bra att de får se att vuxna (inte för att jag ser mig som vuxen) också kan gråta, det fick inte jag lära mig och det var verkligen en chock när det gick upp för mig. Men det där leendet och blicket verkligen skär igenom mig...
Jag har fått en väldigt stor gåva isf
Oooo ja... Du menar så... Ja hursom så är jag löjligt lycklig över honom även om jag tänkte lite olika saker kl 4 när han tyckte att det var dags att stiga upp...