Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

ib: förmodligen är det vi som inte har ett liv

Jag har egentligen jätte mycket att göra... har bara inte startat riktigt ännu...

Hur det din dag ut då?

• Theresa1

Oooo, jag ska tvätta håret (tar aslång tid för det är så långt o tjockt ) ta rätt på kökskaoset från igår, sprätta loss skiten från plåten, handla, göra nytt godis, städa lite, göra mig snygg (bara det tar ju en dag) packa, åka till stugan... Där emellan ska jag försöka att vara en bra o snäll mamma som inte är sur o sterssad...

• Theresa1

ib: är inne på min andra kopp nu *hehe* äh, det som tar tid är håret... städningen är inte så viktig... jag plockar mest... vi gjorde rätt mycket igår.

• Theresa1

ib. tack... jag tycker om mitt hår jättemycket men det är så träligt att sköta. När jag var mindre hade jag jättelångt men var tvungen att klippa mig för att det torkade aldrig i hårbotten så det luktade jämt disktrasa När jag hade dreads (lååååånga o skitfina) var jag tvungen att kamma ur dem för det blev så jävla tungt för nacken. Trodde att håret skulle väga lika mycket med eller utan dreads... Men ack va fel jag hade

• Theresa1

Men vad är det för fel på mig?!?!?!

Jag orkar faktiskt inte med all denna kärlek till mitt barn... Jag är allvarlig, så fort jag läser en dikt eller hör en trudelutt om kärkeken till ett barn så grinar jag. Har någon varit det minsta dum mot ett barn så grinar jag.., Är barn söta så grinar jag... Nu sitter jag o grinar för jag läste en dikt om ett barn och så relaterade jag till vad jag känner för min lilla prins. Max har sovit i ett par timmar nu så då längtar jag ihjäl mig...

Fast alltså tro inte att jag inte vill älska max för det vill jag ju förstås men alla dessa känslostormar tar fan knäcken på mig...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)