vikt...peppningstråd =)
Oooo, i dag har det verkligen inte gått bra kan jag erkänna, och ja jag skäms
Jag blir så sur på mig själv
Nya tag i morrn, det var svårare än jag trodde att ställa om igen, tyvärr...
Oooo, i dag har det verkligen inte gått bra kan jag erkänna, och ja jag skäms
Jag blir så sur på mig själv
Nya tag i morrn, det var svårare än jag trodde att ställa om igen, tyvärr...
Hej
Ib kolla alla nya bilder jag laggt upp!!! Från julen. Tror att jag lyckats missa kameran ALLA foto tillfällen
Allt bra idag? Såg att det gick sisso med din motivation igår
Hehe det verkar inte bättre... Det har varit väldans dött här tycker jag...
När jag var med i VV så var det alltid stort bortfall efter helgerna sa de. Folk undviker att komma eftersom de nog gått upp sen blir det att de inte kommer igång igen. Då är det bättre att komma tillbaka o ta tjuren vid hornen direkt, det är ju ett medvetet val man gör när man stoppar i sig saker och då får man ju göra ännu ett medvetet val att stoppa i tid... Eller? Ju längre man skuter upp skiten desto jobbigare blir det ju. Det kan ju knappast komma som en chock att det blir lite plus. Ju snabbare man tar tag i nya vikten desto snabbare rinner de av. Kilona hinner inte fastna lixom.
Jag fick en viktminsknings bilaga med amelia som jag funderar på att testa. Det var ngn GI historia... Sen hittade jag DÖbra magmördar övningar på iforms hemsida som jag ska testa... Det var för 15 veckor tror jag. Om jag kan hålla dieten och göra övningarna ska det vara MINST 15 kilo minus om 15 veckor.
VL: Kastar mig över till ditt galleri!!!
VL: Vilka godingar!!!
Tror jag ska köra lite magmördare... ngn som hänger på???
amen
IB darling, jag måste erkänna att jag tänker börja efter nyår... Där med inte sagt att jag svullar allt vad jag har fram till söndag morgon... Men då sätter jag igång STENHÅRT igen fram till dess är det en lite snällare variant av "hållkäftenstängdföronyttigt"
Fick HM katalogen i förrgår o jag ska riva ut en bild o sätta på ngt bra ställe så måste jag vara snabb så jag hinner beställa och det är ju ingen ide om jag inte är fit.
Skitsidan funkar inte
Har du ngn på lager?