Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

T1: Jo det är samma här. Jag gick nog ut för hårt också, och det visste jag om redan då. Men så är det, allt eller inget! Jag har... Bara suttit här. Som vanligt. Det är så sjukt, jag vet att hade jag varit smal nu så hade jag stuckit ut och festat eller nåt... Samtidigt som mina kilon försvinner så tvingas jag växa mentalt. Det är en cool känsla. *svammel*

Vad har du gjort?

• idiotblondinen

emmamaria: Låter bra! Men ajabaja för onyttigheterna *smäller på fingrarna*

T1: Jag menade inte att du OCKSÅ hade gått ut för hårt, jag menade att JAG hade gjort det ovanpå allt! Nej det är väl inte så att det är gömda problem... Eller jo kanske.. Om vi säger att jag vore smal nu direkt meddetsamma så hade det blivit skitsvårt för jag är lite knepig, jag drömmer om att komma ut bland folk o få bekräftelse. Jag brukade tro att utseendet var allt jag hade.. Nu så vet jag att det finns mycket mer till mig än det. Så det vore inte bra för mig att bara tappa all vikten direkt, det kommer att ta ett tag och under den tiden hinner jag bearbeta mitt behov av bekräftelse. Hoppas jag!

Fy fan vad trött jag är...

• idiotblondinen

emmamaria: Klart att du var värd det

• idiotblondinen

Jaså snöar det där? Hoppas att det gör det här med snart... Usch jag ser i kors alltså. Jag måste sova. Natti!

• idiotblondinen

Hej!

Malin: Men jag tycker att Nutrilett är mycket godare än knäckebröd! Gu vad barnslig jag är Men idag lyser solen o då lyser jag upp inombords så det blir nog promenad idag ändå. Jag gick faktiskt i en timme igår, så helt dålig har jag inte varit..

Idag börjar dagen i gott mod!

Varför blir jag alltid på bra humör på söndagsmognar, med kaffe o Nyhetsmorgon Söndag med Tilde De Paula..? Blir så peppad!

• idiotblondinen

Malin: Jag vill också ha snö

VL: Jaså tog det tre veckor att få fram ett namn, det gjorde det för oss också faktiskt

• idiotblondinen

Marsmamma: Jag ska försöka. Men du, tänk på hur trivsamt det är när städningen är gjort!

VL: Jo, men jag skulle komma överrens med pappan med. Haha, till slut var det faktiskt han som kom med förslaget jag nappade på.

• idiotblondinen

Jag har varit ute o lekt med min son, och så har vi gått till affären o köpt keso för att göra mina knäckebröd lite mer spännande.

• idiotblondinen

Ojdå? Fan jag ska ju till stan o julhandla i värsta ruschen i veckan som kommer...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)