• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • amisej

v29 wohoo...
    Det är nu som jag har växt som mest åt alla håll o kanter.
  • Caroline
    hellish89 skrev 2011-03-03 16:04:23 följande:
    Blev lite handlat idag!
    En tröja och byxa i storlek 56 från Kappahls babyserie "Newbie", älskar den serien! De har så fina färger och mjuka tyger! :)

Och en liten tröja från Åhlens i storlek 50/56 som jag suktat efter länge nu ;)

Guuud vilka fina kläder!!! Ser så vuxet ut Glad
  • hellish89
    Caroline skrev 2011-03-03 17:30:58 följande:
    Guuud vilka fina kläder!!! Ser så vuxet ut Glad
    Hehe, ja speciellt den nedersta tröjan! Jättefin är den!
    Och den översta, jag kan verkligen rekomendera att åka till kappahl och kolla in deras Newbie-serie! Jättefina kläder i bra material! :)  
  • Caroline
    hellish89 skrev 2011-03-03 18:10:34 följande:
    Hehe, ja speciellt den nedersta tröjan! Jättefin är den!
    Och den översta, jag kan verkligen rekomendera att åka till kappahl och kolla in deras Newbie-serie! Jättefina kläder i bra material! :)  
    Tack för tipset, Will do Glad
  • käärlek
    Blev lite handlat idag!
    En tröja och byxa i storlek 56 från Kappahls babyserie "Newbie", älskar den serien! De har så fina färger och mjuka tyger! :)

Åh, hehe. Den översta dressen har vi med, fast i brun/beige. Underbart mjukt tyg och såå fint tycker jag!
    ♥ K född 10-03-18 & BF 11-05-15 ♥
  • mammaE2011
    Blev lite handlat idag!

Å va fin den nedersta är! Hur mycket kostade den? (Är nämligen ute efter en tjocktröja i just den storleken och denna är ju helt i min stil!)
  • hellish89
    mammaE2011 skrev 2011-03-04 09:07:55 följande:
    Å va fin den nedersta är! Hur mycket kostade den? (Är nämligen ute efter en tjocktröja i just den storleken och denna är ju helt i min stil!)
    Tror det var 149, men jag kan inte lova någonting, kvittot ligger givetvis i bilen som inte är hemma:P 
    Men jag tror det var det elelr runt det! :) Jättesöt är den! :D  
  • hellish89
    käärlek skrev 2011-03-03 23:23:20 följande:
    Åh, hehe. Den översta dressen har vi med, fast i brun/beige. Underbart mjukt tyg och såå fint tycker jag!
    Ja dem är hur mjuka som helst! :) 
  • qouix

Här är min älskade badboll Tungan ute Vecka 31+0...
    Kände små fötter högst uppe i magen härom dagen.. gissar att bebis övar på att ligga med huvudet neråt... Men idag ligger hon/han som vanligt igen... 

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011