• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • SaraHeleneBirgitta

Vad härligt det ser ut. Har kollat i flera veckor nu hur ni växer om magarna :) Själv är jag i v. 31 nu och följer kurvan på mvc perfekt. Har tänkt lägga ut bild här med men har inte rikitgt orkat det senaste. Men vem vet snart kanske jag också slinker in med min mage :D

• Habbi
    Baby Boo skrev 2011-02-27 16:14:17 följande:
    Slutet på vecka 27, 26+6
    Växer så att det knakar (eller iaf värker) Glad

Nu börjar de växa för dig med.. tycker det gått lite långsammare för dig. Men det är ju jätte olika för alla.
    Jätte fin mage iallafall! Glad
  • Baby Boo
    Habbi skrev 2011-02-27 22:03:32 följande:
    Nu börjar de växa för dig med.. tycker det gått lite långsammare för dig. Men det är ju jätte olika för alla.
    Jätte fin mage iallafall! Glad
    Jo, nu känns det som sagt var :) Känns kul med mage, men oj vad omständigt det är med en rund mage i vägen; till skillnad från lite magfett så kan ju inte denna mage vika sig så bra ;)
  • bella11
    vecka 27+0 ( 28)
    här kommer magen!!  är nu i vecka 28 :D 
    såååå lycklig!
  • bella11

oj de blev ingen stor bild såhär kommer den

såååå lycklig!
  • miinellaa

ikväll kommer en bild på min feta mage med då i vecka 29 :) nu väntar jobbet! kram tjejer :)

• Maryveken

Jag fick precis en jättefinbild av min fotograf. Jag var ju bara tvungen att ta "gravidbilder" nu när jag har chansen. Tanken var att vi skulle vänta på att magen blivit ritkigt höggravid men vi vet ju aldrig när bebis behagar att komma så vi passade på i helgen. Om vi hinner ska vi ta nya bilder längre fram :) Men i vilket fall som helst lägger jag dem på bloggen om någon vill titta. (De är så stora och vet inte hur man får dem mindre utan att de ska tappa sin kvalite') 

• jakeline
    werkestam skrev 2011-02-28 10:04:33 följande:
    Jag fick precis en jättefinbild av min fotograf. Jag var ju bara tvungen att ta "gravidbilder" nu när jag har chansen. Tanken var att vi skulle vänta på att magen blivit ritkigt höggravid men vi vet ju aldrig när bebis behagar att komma så vi passade på i helgen. Om vi hinner ska vi ta nya bilder längre fram :) Men i vilket fall som helst lägger jag dem på bloggen om någon vill titta. (De är så stora och vet inte hur man får dem mindre utan att de ska tappa sin kvalite') 
    foton tappar inte kvalité om du gör dem mindre. Däremot om du förstorar så kan de förlora i kvalité.
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011