werkestam skrev 2011-02-28 10:04:33 följande:
Jag fick precis en jättefinbild av min fotograf. Jag var ju bara tvungen att ta "gravidbilder" nu när jag har chansen. Tanken var att vi skulle vänta på att magen blivit ritkigt höggravid men vi vet ju aldrig när bebis behagar att komma så vi passade på i helgen. Om vi hinner ska vi ta nya bilder längre fram :) Men i vilket fall som helst lägger jag dem på bloggen om någon vill titta. (De är så stora och vet inte hur man får dem mindre utan att de ska tappa sin kvalite')
Fina bilder! Och katterna är ju hur mysiga som helst!!!! (Min skogskatt får inte vara i sovrummet för han hårar så mycket). Sedan la jag märke till din hormonrand på magen (vet inte om det var du som skrivit för länge sen att den är sne) men på mig är det likadant men vet du vad, det är inte (på mig) randen som är sne utan min navel!! Blundade och drog med fingret ner över magen där mitten är och när jag sedan tittade efter så är min hormonrand i mitten men naveln sitter ju nästan helt vänster om randen! haha, inget som syns annars ju men tyckte det var kul :D