• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • amisej
    FrökenLM skrev 2011-03-01 16:32:54 följande:
    Är så kul att jämföra och se förvandlingen... Solig De två översta bilderna är tagna igår, vecka 28(27+5) och de två nedersta i vecka 14(13+3)

Ja men till och med våra magen e lika stora... trodde där ett tag att de va ja på bilden...
    Oj aaaa men då ligger vi ganska lika till för om ja räknar sen ja plussade i v 5 så har ja plussat på mig 9 kg.
    Men barnmorskan räknar inte dom 2 kilona utan hon räknar visst från den dagen då man va på inskrivning.
    Men de e så olika... vilket som så ligger vi nog bra till enligt kurvan... ;)
  • FrökenLM
    amisej skrev 2011-03-01 16:40:58 följande:
    Ja men till och med våra magen e lika stora... trodde där ett tag att de va ja på bilden...
    Oj aaaa men då ligger vi ganska lika till för om ja räknar sen ja plussade i v 5 så har ja plussat på mig 9 kg.
    Men barnmorskan räknar inte dom 2 kilona utan hon räknar visst från den dagen då man va på inskrivning.
    Men de e så olika... vilket som så ligger vi nog bra till enligt kurvan... ;)
    Va skönt att höra, jag får höra från så många att jag har så himla liten mage. Men då är jag inte ensam!Flört Är ju första barnet, så man har ju inte så mycket att jämföra med direkt!!!!Skrattande
  • Maryveken

Vad fina magar alla har!! :) Myyyyys!

Jag är helt vansinnigt förtjust i min mage, kanske märks ;) 
    Skulle kunna posta bilder varje dag, haha :)
    Får lägga band på mig för att inte posta för mycket!

27+2. Nu har jag ökat med 11kg men det verkar lugna ner sig på vågen =P

• tovediana
    werkestam skrev 2011-03-01 17:43:55 följande:
    Vad fina magar alla har!! :) Myyyyys!

Jag är helt vansinnigt förtjust i min mage, kanske märks ;) 
    Skulle kunna posta bilder varje dag, haha :)
    Får lägga band på mig för att inte posta för mycket!

27+2. Nu har jag ökat med 11kg men det verkar lugna ner sig på vågen =P

hihi jag tycker man får lägga upp så många bilder man vill, det är ju trots allt det som är meningen med den här tråden :) sen är det ju underbart om man gillar sin mage, :)
  • Friida11

Här kommer bild på min mage tagen idag v, 28+5 :) Måste säga att det är så kul å se allas magar växa det är så mysigt att vi alla snart har våra bebis hos oss :D Tiden går så fort!!

• mammaE2011

Måste bara lägga in denna med från vecka 29+1 :)
  • Maryveken

Ooh vilka fina bilder mammaE2011! :)
    Alla har förresten fina bilder! Fina magar!

Jag har lagt upp lite fler "gravidbilder" av fotograf Andreas Stridsberg i bloggen nu, om någon vill titta :) Lägger dem där tillsvidare,  postar sönder detta forum annars, haha :)

Känns som om jag vill visa hela vida världen att jag faktiskt är gravid, kanske för att jag själv knappt förstår det ännu :) Eller är det paniken över att man snart kanske inte har den där urmysiga gravidkroppen utan en liten prematur bebis på armen? Jag vet inte.

Hur som helst är det inte länge kvar utav de 40 veckorna som de flesta kommer att få gå :) Jag ska iaf försöka ta tillvara på varje sekund, ögonblick och händelse som är kvar :) Även om det betyder 50 000 bilder till, haha :)   

• mammaE2011
    werkestam skrev 2011-03-02 12:52:27 följande:
    Ooh vilka fina bilder mammaE2011! :)
    Alla har förresten fina bilder! Fina magar!

Jag har lagt upp lite fler "gravidbilder" av fotograf Andreas Stridsberg i bloggen nu, om någon vill titta :) Lägger dem där tillsvidare,  postar sönder detta forum annars, haha :)

Känns som om jag vill visa hela vida världen att jag faktiskt är gravid, kanske för att jag själv knappt förstår det ännu :) Eller är det paniken över att man snart kanske inte har den där urmysiga gravidkroppen utan en liten prematur bebis på armen? Jag vet inte.

Hur som helst är det inte länge kvar utav de 40 veckorna som de flesta kommer att få gå :) Jag ska iaf försöka ta tillvara på varje sekund, ögonblick och händelse som är kvar :) Även om det betyder 50 000 bilder till, haha :)   
    Tack! :) Dina bilder är också jättefina! 
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011