• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • mammaE2011
    Habbi skrev 2011-03-02 16:34:52 följande:
    Går in i vecka 29 idag Glad Magen på andra vilden ser lite sne ut, hehe charmigt.

Man ser att din mage blivit större än sist du postade en bild! :)
  • Habbi
    mammaE2011 skrev 2011-03-02 18:31:30 följande:
    Man ser att din mage blivit större än sist du postade en bild! :)
    Jo, jag tror den växt lite. MEN jag hade precis ätit lunch innan denna veckans bild och annars brukar jag bara ha ätit frukost innan. Så jag vet inte.. men jag tror inte det kan göra sån stpr skillnad :-P
  • glit
    27+3 Känns som magen växer med raketfart nu!
    Mitt SF mått är bara 24 nu i vecka 28 (27+1). Lite under kurvan men BM verkar inte orolig.
    Väger mig inte överhuvudtaget längre. Var underviktig innan grav så det blir rejäla ökningar. Det är skönt att BM inte heller bryr sig om att väga!

• mammaE2011

(Har vant mig vid min mage nu under så lång tid så när jag tittade på bilder från när jag inte var gravid - shit! var jag så smal!!?? Jag sa det till mig själv, jag behöver inte ens bli så smal efter graviditeten för att jag ska vara nöjd med min storlek.)

• lillaMallan857
    werkestam skrev 2011-03-02 12:52:27 följande:
    Jag har lagt upp lite fler "gravidbilder" av fotograf Andreas Stridsberg i bloggen nu, om någon vill titta :) Lägger dem där tillsvidare,  postar sönder detta forum annars, haha :)
    Så fina bilder på din blogg! Vill också gå till en riktig fotograf!

Alla andra har också så fina, runda och goa magar! Jag får ta och posta en ny snart, det var ett tag sen nu....
    Mamma till Wilmer - 080214 - BF 110509 - babywilmer.blogg.se
  • hellish89

Blev lite handlat idag!
    En tröja och byxa i storlek 56 från Kappahls babyserie "Newbie", älskar den serien! De har så fina färger och mjuka tyger! :)

Och en liten tröja från Åhlens i storlek 50/56 som jag suktat efter länge nu ;)

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011