• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • TeosMamma
    Neith skrev 2011-03-08 07:41:54 följande:

Jaha minsann, då har man gått och gift sig! I lördags då solen sken som allra finast var det vår stora dag :)
    Det blir ingen typisk magbild, fastän min mage är med på bilden :)
    Ville bara dela min lycka med er!
    Var dessutom på  extra UL på Emma ultraljudsklinik i Malmö förra tisdagen och fick veta att vi väntar en pojke :)
    Är nu i vecka 28 +3

Ta hand om er alla söta blivande mammor. Vilka fantastiska bilder ni lägger upp!

Grattis, grattis! Jättefin bild! finns det något bättre än att gifta sig? Jaa... kanske få barn Skrattande
  • FruMadde4barnTätt

Neith
    många grattis till er! vilken jättefin bild!{#emotions_dlg.flower}

• mammaE2011

Jaha minsann, då har man gått och gift sig! I lördags då solen sken som allra finast var det vår stora dag :)
    Var dessutom på  extra UL på Emma ultraljudsklinik i Malmö förra tisdagen och fick veta att vi väntar en pojke :)
    Är nu i vecka 28 +3

Ta hand om er alla söta blivande mammor. Vilka fantastiska bilder ni lägger upp!

Grattis! Va fiiin bild! :)
  • Habbi

Är nu i vecka 28 +3

STORT grattis, längtar tills de är min tur
    Vad vacker du var.
  • Baby Boo

STORT Grattis Neith! Ni ser så otroligt vackra och lyckliga ut :D

Här kommer en morgonbild, idag 28+1 (vecka 29)

Magen växer fort, framförallt uppåt, och jag har redan svårt att få luft när jag ligger ner. Kanske har det att göra med att magen tydligen inte är så stor utåt för att vara i vecka 29, och att lillkillen istället trycker på alla organ istället för att göra sig mer plats "utanför" kroppen min :)
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011